نقش آفرینی مردم در سرنوشت سازی آیندگان مهم است

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: انتخابات مهم‌ترین و سرنوشت‌سازترین رویداد کشور است که با حضور و نقش‌آفرینی مردم رقم می‌خورد و لازمه جامعه و تمدن نوین اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از بندرگز؛ سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و رئیس ستاد انتخابات استان در جلسه هم‌اندیشی مشارکت انتخابات با حلقه‌های میانی و مردمی شهرستان بندرگز اظهار داشت: در موضوع تبیین انتخابات، مقام معظم رهبری هم‌چون همیشه پیش رو بودند و بهترین عمل‌کرد را داشتند، زودتر از همیشه از ۱۵ فروردین ماه با ترسیم چهار راهبرد مسیر را برای مسئولان روشن و افکار عمومی را آماده این حماسه نمودند.

وی افزود: انقلاب اسلامی هم‌واره متکی به مردم بوده است و مستند آن نیز برگزاری انتخابات‌های متعدد و آزاد برخلاف برخی از کشورهاست که در آن‌ها شرکت در انتخابات اجبار است؛ این از نقاط قوت و افتخاری است که در کمتر کشوری شاهد آن هستیم.

مهاجر بیان داشت: دولت مردمی با حرکت در ریل انقلاب اسلامی و با کمک مردم برای حل مشکلات و مسائل تلاش می‌کند، اما نفوذ دشمن در بخش‌های مختلف و سنگ اندازی‌های متعدد کار و مسیر را بسیار دشوار کرده است از این رو دولت دست خود را به سمت مردم دراز کرده است، با این وجود اتفاقات کم‌نظیری رقم خورده است که باید آحاد جامعه نسبت به آن آگاه شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان ادامه داد: قطعا اگر کاستی‌ها و گلایه‌هایی وجود دارد راه حل آن شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح است، با حضور در انتخابات است که می‌توانیم علاوه بر مقابله با دشمنان، آینده کشور را با انتخاب اصلح به درستی رقم بزنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha