حادثه تروریستی کرمان؛ خون شیعه و سنی را در هم آمیخت

استاندار کرمان گفت: حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان؛ خون شیعه و سنی را درهم آمیخت و موجب وحدت بیشتر در داخل و خارج از کشور خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مراسم گرامیداشت شهدای افاغنه حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، با حضور نماینده ولی‌ فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار کرمان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان و جمعی از مدیران و خانواده شهدا در کرمان برگزار شد.

محمد مهدی فداکار استاندار کرمان در این مراسم ضمن عرض تسلیت به خانواده شهدای افاغنه که در این حادثه جان خود را از دست دادند و به درجه رفیع شهادت رسیدند، افزود: شهدا انتخاب شده هستند، لذا این شهدای افاغنه انسان‌ های پاکی بودند؛ که به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

حادثه تروریستی کرمان؛ خون شیعه و سنی را در هم آمیخت

وی تصریح کرد: این حادثه خون شیعه و سنی را درهم آمیخت و موجب وحدت بیشتر در داخل و خارج از کشور خواهد شد.

در ادامه این مراسم، مولوی سید احمد انوری پیش نماز و نماینده خانواده شهدای افاغنه با تسلیت به همه خانواده‌ های شهدای حادثه تروریستی اعم از برادران و خوهران ایرانی و افغانستانی، اظهار داشت: وقتی که قرآن و احادیث را در مورد شهدا نظاره می‌ کنیم، انسان مشتاق شهادت می‌ شود؛ لذا یکی از نعمت‌ های بزرگ رسیدن به بهشت است./ استانداری کرمان

حادثه تروریستی کرمان؛ خون شیعه و سنی را در هم آمیخت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha