کد خبر: 211443
۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۰۲
شهردار کرمان استعفا داد

نامه استعفای سعید شعرباف شهردار کرمان در تاریخ ۲۴ دی ماه جاری خطاب به رییس شورای اسلامی شهر کرمان ارسال شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ قرار است؛ متن نامه استعفای سعید شعرباف تبریزی، شهردار کرمان توسط اعضای شورای اسلامی این کلانشهر بررسی و به رای گذاشته شود.

نامه استعفای شعرباف در تاریخ ۲۴ دی ماه جاری خطاب به رییس شورای اسلامی شهر کرمان نگارش و ارسال شده است.

شعرباف در نامه استعفای خود، به طور تلویحی، دلیل استعفا را کارشکنی، همدلی و همراهی نداشتن کامل اعضای شورا و نگرانی از تحقق بودجه و برنامه هایش برای سال آینده دانسته است.

در بخشی از نامه استعفای شعرباف با اشاره به اینکه تلاش وی در ۲ سال گذشته توجه به زیرساخت های اساسی و اولویت‌ دار این شهر و جبران عقب ماندگی ها بوده، آمده است: در آستانه سال ۱۴۰۳ و باتوجه به شرایط ویژه سال آینده، به لحاظ حجم پروژه ها و اقدامات زیرساختی و لزوم هماهنگی، همراهی و همدلی حداکثری میان اکثریت قاطع شورای شهر و تیم مستقر شهرداری که شرط اصلی موفقیت در خدمت رسانی و در نتیجه سربلندی نیروهای معتقد به گفتمان انقلاب اسلامی است و باتوجه به شرایط فعلی حاکم در فضای تعامل میان اعضای شورای شهر و شهرداری، تصمیم گرفتم استعفای خود را تقدیم کنم.

محمد نادری، رئیس شورای شهر کرمان نیز با اشاره به اینکه شهردار کرمان، رسماً استعفای خود را به شورای شهر کرمان تقدیم کرده است، اظهار داشت: در جلسه فردای شورای شهر کرمان، استعفای آقای شعرباف، شهردار کرمان مطرح و در ارتباط با استعفای ایشان تصمیم‌گیری می‌شود.

وی با اشاره به دلایل استعفای شهردار کرمان، بیان کرد: یک موضوع تعاملی بین شورا و شهرداری کرمان در ارتباط با تقویت مدیریت شهرداری کرمان مطرح بود.

شعرباف تبریزی ۲۴ مهر سال ۱۴۰۰ با حکم وزیر کشور به‌ عنوان شهردار کرمان منصوب شد؛ وی ششم شهریور ماه همان سال با رای اعضای شورا انتخاب شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha