۶۳۰۰ نفر مراکز توانبخشی هلال احمر را برای درمان انتخاب کردند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در ۹ ماهه سال جاری ۶۳۰۰ نفر مراکز توانبخشی هلال احمر استان را برای درمان بیماری های جسمی و حرکتی انتخاب کردند

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از گرگان؛ قاسم غریب‌آبادی با اشاره به خدمات با کیفیت هلال احمر در حوزه بهداشت, درمان و توانبخشی به عموم مردم بالاخص اقشار کم درآمد جامعه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هلال احمر گلستان در مراکز توانبخشی به ۶۳۰۰ نفر خدمات توانبخشی ارائه کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: این جمعیت هم اکنون ۱۲ مرکز فعال شامل ۷ مرکز فیزیوتراپی، ۳ مرکز گفتار درمانی، ۲ مرکز کار درمانی و یک مرکز روانشناسی دارد و در صدد است با بهره مندی از ظرفیت خیرین چتر حمایت توانبخشی خود را بر مردم گسترش دهد.

وی با اشاره با اینکه رضایت مردم و ارائه خدمات به موقع از جمله مهمترین اهداف جمعیت هلال احمر در حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی است گفت: مراکز توانبخشی استان طرف قرارداد تمامی‌ بیمه‌ها بوده و همه روزه در شیفت صبح و عصر آماده پذیرش مراجعین است.

غریب‌آبادی با بیان اینکه اعتماد مردمی مهم‌ترین سرمایه اجتماعی جمعیت هلال‌احمر است خاطرنشان کرد: مرکز فیزیوتراپی خیرساز هلال احمر استان در شهرستان های علی آباد کتول، کلاله به زودی راه اندازی خواهند شد. همچنین بخش توانبخشی قلب هم که در مرکز توانبخشی خیرساز گنبدکاووس در حال خدمات دهی است تکمیل خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha