کاهش بار ترافیکی با ایجاد دوربرگردان ها در میدان زکات

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اشاره به اجرای پروژه اصلاح هندسی میدان زکات، گفت: عملیات اصلاح هندسی میدان زکات در حال حاضر در حال انجام است که نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی خیابان یافت آباد و محدوده امامزاده حسن(ع) خواهد داشت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، محمدامین مرتضوی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در خصوص اصلاح هندسی میدان زکات، گفت: میدان زکات یکی از میادین پرتردد منطقه بوده که به دلیل قرارگرفتن در محل اتصال بازار پوشاک امامزاده حسن(ع) و بازار مبل یافت آباد از اهمیت خاصی برخوردار است.

مرتضوی اظهار کرد: طی اجرای این پروژه، علاوه بر اصلاح هندسه قدیمی میدان، اصلاح تداخلات ترافیکی، احداث دوربرگردان های استاندارد، اصلاح جهت های حرکتی و ایجاد دو جهت حرکتی جدید از خیابان های شهید ابدام به منصوری و خیابان شهیدان مایلی به ابدام اجرا می شود.

وی تصریح کرد: با مشارکت معاونت فنی و عمرانی منطقه، بخش عمده ای از آسفالت دوربرگردان شرقی میدان انجام و بازگشایی خواهد شد. همچنین تخریب محدوده غربی میدان جهت تکمیل دوربرگردان ها از روزهای گذشته آغاز شده و پس از جابجایی چند اصله درخت معارض طی هفته های آتی بهره برداری خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha