جلسه فوق‌العاده برای انتخاب سرمربی مس رفسنجان!

مسئولان مس رفسنجان با هماهنگی شرکت مس ایران به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم خود هستند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، نارنجی‌پوشان لیگ برتری اگرچه بعد از قطع همکاری با ساکت الهامی ، سعید دقیقی را به عنوان سرمربی جدید معرفی کردند، اما این مربی بعد از چند روز حضور در تمرینات مس به شمس‌آذر برگشت و کارش را در تیم قبلی خود ادامه داد!

با انصراف دقیقی از سرمربیگری مس رفسنجان، حالا آنها تنها تیم لیگ برتری هستند که سرمربی‌شان مشخص نیست و با توجه به نزدیکی مسابقات باید هرچه سریع‌تر در این خصوص به نتیجه برسند.

از شب گذشته تا امروز مدیران مس رفسنجان برای انتخاب سرمربی جدید جلساتی داشتند، اما مساله مهم نظر اعضای کمیته راهبردی شرکت مس است. حسین پورمحمدی مدیرعامل مس رفسنجان در این خصوص جلسه‌ای مهم را امروز با مسئولان ورزش شرکت مس خواهد داشت و این انتظار از سوی هواداران وجود دارد که سومین سرمربی فصل این تیم به زودی انتخاب شود.

اگرچه نام‌هایی به عنوان گزینه‌های هدایت مس رفسنجان در رسانه‌ها به میان آمده و حتی شایعاتی درباره بازگشت ساکت الهامی به نیمکت این تیم هم وجود دارد، اما باید منتظر ماند و دید طی ساعات آینده چه اتفاقاتی درباره نارنجی‌های لیگ برتر رخ می‌دهد و در نهایت چه کسی در نیم فصل دوم روی نیمکت مسی‌ها خواهد نشست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha