رییس‌جمهور در مراسم ۲۲ بهمن تهران سخنرانی می‌کند

رییس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به جزییاتی از برنامه‌های مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در تهران، گفت: قرار است رییس‌جمهور در این مراسم سخنرانی کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا) «حشمت‌الله قنبری» رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در نشست خبری امروز (چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲) در جمع خبرنگاران، گفت: امام خمینی در جهان معاصر و در ابعاد مختلف شخصیتی بی‌نظیر و منحصر به فرد بود.

وی ادامه داد: نظام سلطه در اوج آرامش خیال امام خمینی (ره) را ۱۴ سال به ترکیه و از آنجا به عراق و فرانسه تبعید کرد به خیال آن ایشان را از چشم مردم بیندازند اما تاریخ نشان داد که استقبال مردم از امام تا چه حد بالا بود.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعال شدن ۲۸ کمیته در ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی به تشریح برنامه‌های ستاد تحت مسوولیتش برای دهه فجر ۱۴۰۲ پرداخت و سخنران روز ۱۲ بهمن را آیت الله اراکی اعلام کرد.

وی گفت: هم‌چنین سخنران ۲۲ بهمن حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور است. دهه فجر یک میراث و یادگار به جا مانده است بنیانگذار جمهوری اسلامی است. این دهه همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی از ساعت ۹ صبح روز ۱۲ بهمن در سراسر کشور جشن گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: این مراسم در تهران در ساعت ۹.۳۳ لحظه ورود امام (ره) در مرقد امام خمینی آغاز می‌شود. همچنین از گلدسته‌های مساجد و بقاع متبرکه رأس این ساعت نوای الله اکبر پخش می‌شود. ناقوس کلیساها، سوت قطارها و کشتی‌ها به صدا درخواهد آمد، همچنین رژه موتورسواران (نیروهای مسلح) در مسیر حرکت امام خمینی در روز ۱۲ بهمن از فرودگاه مهرآباد تا بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

قنبری افزود: گلباران مسیر حرکت امام خمینی (ره) توسط بالگردها نیز انجام می‌شود. به دلیل تعطیلی در روز پنج شنبه، مدارس امروز شاهد برگزاری برنامه‌های پیروزی انقلاب بودند. ویژه برنامه گلباران جایگاه جلوس حضرت امام فردا ساعت ۱۱ صبح در کنار قطعه ۱۷ بهشت زهرا (س) انجام می‌شود. روز ۱۹ بهمن نیز مراسم مهمانی لاله‌ها در سراسر کشور برگزار خواهد شد که جزئیات برنامه متعاقباً اعلام خواهد شد. اعزام ۷۲۰ گروه جهادی فعال به سراسر کشور، آماده سازی برنامه عطر مرتبط با انتخابات و اجرا در طول بهمن، برگزاری کرسی‌های نظریه پردازی و مراسم عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا انجام می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha