افتتاح ۷ هزار میلیارد پروژه بخش خصوصی در استان کرمان

معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: در دهه فجر امسال، ۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در استان کرمان به بهره‌ برداری می‌ رسد. 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ امیر حسن زاده در گفتگوی ویژه خبری شبکه کرمان از پروژه‌ های آماده افتتاحی که توسط بخش خصوصی تامین مالی شده‌ اند، سخن گفت.

وی اظهار داشت: استان کرمان رتبه اول شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی را کسب کرده است و با توجه به سهم ۸۸ درصدی اشتغال بخش خصوصی در استان کرمان، ظرفیت بخش خصوصی در رونق اقتصادی استان تاثیر زیادی دارد.

معاون اقتصادی استاندار کرمان به افتتاح تله‌ کابین کرمان، گسترش گوهر پارک سیرجان و کمپ کویری شهداد اشاره و بیان کرد: استان کرمان در حوزه گردشگری ظرفیت‌ های زیادی دارد و اقتصاد گردشکری می‌ تواند در استان توسعه پیدا کند.

حسن‌ زاده ادامه داد: استان کرمان رتبه ۴ امنیت سرمایه‌ گذاری را کسب کرده و با استفاده از ظرفیت عظیم معدنی، ایجاد ارتباط بین صنایع پایین دستی و صنایع بزرگ و ورود بخش خصوصی به این حوزه می‌ توانیم شاهد توسعه و پیشرفت‌ های معدنی استان باشیم.

وی خاطرنشان ساخت: استفاده از ظرفیت‌ های ورزشی استان و سرمایه‌ گذاری در حوزه ورزش‌ های فردی و قهرمانی و نقش مهارت در ایجاد اشتغال پایدار از موضوعات تاکیدی دیگری است؛ که مد نظر می باشد./ استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha