سالن ورزشی شهرستان گنبکی افتتاح شد

بمناسبت دهه فجر و با حضور معاون اقتصادی استاندار کرمان، مدیر کل اداره ورزش و جوانان، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار گنبکی و سایر مردم و مسئولین، سالن ورزشی غدیر در شهرستان گنبکی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرانجام پس از پایان یک دهه انتظار جوانان گنبکی برای تحقق وعده ۱۱ ساله داشتن یک سالن ورزشی برای جوانان ورزش دوست این شهرستان، به همت دولت مردمی و مسئولین این سالن به میمنت دهه فجر در شهر گنبکی به بهره برداری رسید.

صبح امروز ۲۱ بهمن ماه با حضور امیر حسن زاده معاون اقتصادی استاندار کرمان، میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، معاون فرمانداری گنبکی، بخشدار ناصریه و جمعی از مردم و مسئولین سالن غدیر شهرستان گنبکی افتتاح شد.

فرماندار شهرستان گنبکی در حاشیه افتتاح این مرکز ورزشی، اظهار داشت: با پیگیری های حجت الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان کرمان و اداره کل ورزش و جوانان، طرح ورزشی نیمه تمام سالن ورزشی غدیر گنبکی که از سال ۱۳۹۱ کلنگ زنی شده بود، در دولت مردمی آیت الله رئیسی بر مطالبه ۱۱ ساله جوانان ورزشکار گنبکی پایان داد.

مجید امینیان، خاطرنشان ساخت: این پروژه به متراژ یک هزار و ۱۵۰ متر مربع با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در دهه فجر به بهره برداری رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha