رفع تصرف بیش از ۶۸۰ هکتار اراضی دولتی در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از رفع تصرف ۶۸۸ هزار و ۱۵۰ متر مربع زمین از اراضی دولتی به ارزش ۱۳ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار ناصر فرشید، گفت: در پی اخبار واصله مبنی بر تصرف محدوده وسیعی از اراضی دولتی در یکی از نقاط حاشیه شهر کرمان، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با همکاری کارشناسان اداره راه و شهرسازی و اخذ استعلامات حوزه اسناد و مدارک متوجه شدند؛ ۶۸۸ هزار و ۱۵۰ متر مربع زمین که کارشناسان ارزش آن را ۱۳ هزار میلیارد ریال برآورد کردند، با تنظیم و جعل سند تصرف شده است.

وی افزود: در این راستا با پی جویی های بعدی ماموران، ۳ متهم دخیل در این زمین خواری دستگیر و با معرفی آنان به مراجع قضایی از تضییع حق بیت المال و زیان های بسیاری که در انتظار خریداران این زمین ها بود، جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان؛ با اشاره به تکمیل این پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضایی از شهروندان درخواست کرد: جهت جلوگیری از اینگونه موارد و کلاهبرداری های حوزه خرید و فروش املاک که قطعا ایراد ضرر و زیان به شهروندان و حتی خود ما را به دنبال دارد؛ هرگونه خبر در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند./ پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha