قرعه‌ کشی پخش برنامه‌ های تبلیغاتی نامزدهای خبرگان در کرمان

استاندار کرمان گفت: از استان کرمان ۶ نفر برای مجلس خبرگان رهبری، اعلام کاندیداتوری و مورد تایید قرار گرفتند؛ که یک نفر به دلیل تغییر حوزه انتخابیه در مراسم قرعه‌کشی حضور نداشت.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ با آغاز زمان قانونی تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان رهبری(۲۵ بهمن تا ۹ اسفند)، قرعه‌ کشی زمان پخش برنامه‌ های تبلیغاتی نامزدها از صدا و سیمای مرکز استان در محل دفتر استاندار کرمان برگزار شد.

این قرعه‌کشی با حضور استاندار کرمان، نامزدها و نمایندگان نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان، مدیرکل صدا و سیما و رئیس هیئت نظارت انتخابات استان کرمان انجام شد.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در حاشیه این مراسم گفت: از استان کرمان ۶ نفر برای مجلس خبرگان رهبری، اعلام کاندیداتوری و مورد تایید قرار گرفتند که یک نفر به دلیل تغییر حوزه انتخابیه در مراسم قرعه‌کشی حضور نداشت.

وی بیان کرد: برای اینکه دیدگاه‌های کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به بهترین شکل به اطلاع مردم رسانده شود، ۹ کانال انتخاباتی در استان ایجاد شده است.

فداکار گفت: از سوم اسفند نیز برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزدهای مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی و کانال‌های انتخاباتی پخش می‌شود.

وی اظهار کرد: طبق نظرسنجی انجام‌ شده فضای مشارکت در انتخابات خوب است و در همه حوزه‌های انتخاباتی استان رقابت بین گروه‌های سیاسی مختلف وجود دارد و شاهد انتخابات رقابتی و پرشور خواهیم بود.

به گفته مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان، ۱۶۷ نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی درخواست پخش ویدئوهای تبلیغاتی و ۱۱۱ نامزد نیز درخواست حضور در مناظره‌ ها را داشتند.

احمد علیرمضانی خاطرنشان کرد: پخش برنامه‌ های تبلیغاتی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در چهار نوبت از شبکه استانی کرمان و کانال های انتخاباتی استان خواهد بود./ استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha