نخستین عمل موفقیت آمیز جراحی مغز در بافت

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان بافت؛ از انجام عمل جراحی موفقیت آمیز کرانیوتومی مغز برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ دکتر اظهری گفت: برای نخستین بار در شهرستان بافت و در بیمارستان خاتم الانبیا (ع) عمل کرانیوتومی(جراحی مغز برای برداشتن تومور مغزی مغز و اعصاب از سوی پزشکان متخصص این بیمارستان انجام شد.

وی افزود: برای نخستین بار در شهرستان بافت؛ عمل کرانیوتومی توسط پزشک بومی این شهرستان دکتر شمسی متخصص مغز و اعصاب و با همراهی دکتر تاج الدینی متخصص بیهوشی با موفقست انجام شد.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) شهرستان بافت خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با تلاش این پزشک حاذق، عمل جراحی باموفقیت انجام شد و بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد.

دکتر اظهری در خصوص این عمل موفقیت آمیز در شهرستان برای اولین بار توسط پزشک بومی این شهرستان؛ پیامی صادر کرد:

با سلام و ادب واحترام خدمت مردم فهیم شهرستان بافت

به اطلاع میرساند در هفته ای که گذشت برای اولین بار درشهرستان بافت و در بیمارستان خاتم الانبیا(ع) عمل کرانیوتومی(جراحی مغز جهت برداشتن تومور مغزی) به همت پزشک جوان متعهد و بومی شهرستان بافت جناب اقای دکتر شمسی متخصص محترم جراحی مغز و اعصاب باهمراهی متخصص محترم بیهوشی سرکار خانم دکتر تاج الدینی و باپیگیری وتامین ابزار جراحی مغز و اعصاب توسط مسئولین بیمارستان انجام گردید.

به حول وقوه الهی و با همت پزشک حاذق این عمل جراحی با موفقیت انجام شد و بیمار با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد.

این موفقیت شگرف را نقطه عطفی در ادامه پیشرفت بیمارستان می دانیم و بر خود فرض می داریم؛ با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار از هم اکنون در مجموعه بیمارستان خاتم الانبیا(ع) در جهت کاهش هزینه های درمانی بیماران و بالا بردن رضایتمندی بیماران بارویکرد خدمت به مردم شریف بافت اقدامات درخور توجهی در جراحی مغز و اعصاب و سایر موارد درمانی انجام دهیم .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha