برف و باران مدارس استان کرمان را تعطیل کرد

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: آموزش حضوری برخی از مدارس و کودکستان های استان کرمان به علت بارش باران و برف شدید و آبگرفتگی معابر امروز دوشنبه هفتم اسفند ۱۴۰۲ تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ مهران باهری با اعلام این خبر، گفت: امروز دوشنبه هفتم اسفند ۱۴۰۲ مدارس و کودکستان های شهر کرمان در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

وی از تعطیلی آموزش حضوری در تمامی دوره تحصیلی در شهرستان های رفسنجان، رودبار جنوب، زرند، بردسیر، انار و کوهبنان خبر داد و افزود: در پی بارش برف و باران و احتمال یخ زدگی معابر، آموزش حضوری مدارس منطقه فیض آباد، بخش کوهساران و روستاهای خورند، ریحان، بغیجان از توابع شهرستان راور در امروز دوشنبه هفتم اسفند تعطیل شد و آموزش به شکل مجازی پیگیری می شود.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان از تعطیلی آموزش حضوری مدارس دوره ابتدایی شهرستان های منوجان و کهنوج به علت بارش شدید باران در نوبت صبح نیز خبر داد و تصریح کرد: آموزش در این مناطق به شکل مجازی پیگیری می شود.

باهری ابراز داشت: مدارس منطقه سیرج از توابع منطقه شهداد در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و مدارس منطقه شهداد نیز با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی از تعطیلی مدارس مناطق کشکوئیه، ماهان و راین در تمامی دوره های تحصیلی خبر داد و اظهار داشت: مدارس دوره ابتدایی مناطق گلباف و چترود نیز تعطیل است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان اعلام کرد: مدارس منطقه دهبکری از توابع شهرستان بم به علت یخ زدگی و مه گرفتگی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و مدارس شهرستان جازموریان هم در همه دوره های تحصیلی تعطیل و از طریق فضای مجازی پیگیری می شود.

باهری تاکید کرد: هر گونه تعطیلی مدارس در اسرع وقت از طریق صدا و سیمای مرکز کرمان و پورتال رسمی آموزش و پرورش استان به اطلاع هم استانی های عزیز رسانده می شود و فرهنگیان، اولیا و دانش آموزان به اخبار منتشر شده در فضای مجازی توجه نکنند./آموزش و پرورش استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha