انتخابات استان کرمان، در آرامش و امنیت کامل‌ برگزار شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: مردم استان کرمان در انتخابات امسال؛ حماسه بزرگی آفریدند و انتخابات در این استان، باشکوه در آرامش و امنیت کامل‌ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حجت‌ الاسلام ابراهیم حمیدی شامگاه ۱۱ اسفند ماه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم کرمان امروز حماسه بزرگی آفریدند و علی‌ رغم تلاش دشمنان در ماه‌ ها و روزهای منتهی به انتخابات برای سیاه‌ نمایی و ناامید کردن مردم، اما مردم کرمان همپای سایر هموطنان در این حماسه بزرگ حضور یافتند.

وی افزود: میزان مشارکت مردم نسبت به دوره‌ های قبل مجلس نه تنها کاهش نداشته، بلکه افزایش هم داشته و علی‌ رغم شرایط آب و هوایی، هنوز تصاویر از حضور جدی مردم در پای صندوق‌ های رأی است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، ادامه داد: آرامش و رعایت حداکثری قوانین و مقررات جاری بر انتخابات را شاهدیم، مجریان به خوبی انتخابات را مدیریت کردند و ناظران وظایف خود را در چارچوب وظایف انجام دادند.

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: کمترین گزارش را از بحث تخلفات و جرائم انتخاباتی داریم، ۵۲ شعبه دادگاه و دادسرا در استان امروز فعال بود.

وی اظهار داشت: مهمترین جرائم ثبت شده مربوط خرید و فروش آرا بوده که موارد آن محدود است. تبلیغ غیرمجاز دیگر جرم و تخلف انتخاباتی بود؛ که افراد متخلف شناسایی و دستگیر شدند و طبق مقررات به آنها رسیدگی می‌ شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان ساخت: انتخابات باشکوه و عظمت و در آرامش و امنیت کامل‌ برگزار شد و نتایج فردا از طریق مراجع مربوطه اعلام می‌ شود./ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha