قدردانی فرمانده انتظامی استان کرمان از حضور مردم در انتخابات

فرمانده انتظامی استان کرمان از حضور پرشکوه مردم و تمامی همکاران و همرزمان مجموعه انتظامی به سبب جدیت، تلاش شبانه روزی و اهتمام کامل در برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سردار ناصر فرشید از حضور پرشکوه مردم و تمامی همکاران و همرزمان مجموعه انتظامی به سبب جدیت، تلاش شبانه روزی و اهتمام کامل در برگزاری انتخابات یازدهم اسفندماه قدردانی کرد.

در پیام سردار" فرشید" آمده است:

خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی، لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی است؛ که خدمتگزاران این نظام مقدس بدان مفتخر بوده و این مهم باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال و مردم عزیزمان می شود.

در این راستا به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المنعم من المخلوقین لم یشکر الله عز و جل» برخود لازم می دانم؛ از خدمات صادقانه و تلاش های ارزنده همه شما همکاران عزیز در برقراری نظم و امنیت دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری تقدیر و تشکر نمایم.

امید است؛ با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت علوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه ای (مدظله‌العالی) در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید./ پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha