راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی دیوان عدالت اداری کرمان

رئیس نمایندگی دیوان عدالت اداری استان کرمان، از راه اندازی سامانه نوبت دهی الکترونیکی دیوان عدالت اداری کرمان در در دیوان عدالت اداری استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمود مددنیا، گفت: در راستای تسریع ارائه خدمات قضائی به مردم استان، سامانه نوبت دهی نمایندگی دیوان عدالت اداری در کرمان راه اندازی شد.

وی، اظهار داشت: در راستای اهتمام به رعایت اصول کرامت انسانی و افزایش رضایتمندی مراجعین به دستگاه قضائی، با توجه به مراجعه تعداد زیادی از مردم به نمایندگی دیوان عدالت اداری استان و به منظور جلوگیری از معطلی و افزایش رضایتمندی مردم، سامانه نوبت دهی دفتر نمایندگی دیوان عدالت اداری در استان راه اندازی گردید.

رئیس نمایندگی دیوان عدالت اداری استان کرمان افزود: بر این اساس شهروندان و مراجعین محترم بایستی قبل از حضور در دفتر نمایندگی با مراجعه به سایت عدل ایران به آدرس http://adliran.ir از قسمت "سامانه نوبت دهی قضائی" با انتخاب نمایندگی دیوان عدالت اداری استان کرمان با درج کد ۰۹۶۸۷ نسبت به دریافت نوبت حضور اقدام نمایند.

مددنیا، خاطرنشان ساخت: دفتر نمایندگی دیوا ن عدالت اداری در خصوص موضوعات مربوط به دیوان عدالت اداری در خدمت مردم بوده و پاسخگوی تمامی مشکلات در این حوزه با أخذ نوبت دهی قبلی الکترونیکی خواهد بود.٫ دادگستری استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha