تشکیل ستاد سفر در ۲۵ شهرستان استان کرمان

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان کرمان گفت: به دلیل ظرفیت قابل توجه گردشگری استان کرمان، در آستانه سال نو در ۲۵ شهرستان تابعه استان کرمان، ستاد سفر تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سعید شاهرخی در ستاد اجرایی خدمات سفر استان کرمان که با حضور معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی برگزار شد؛ ضمن اشاره به ظرفیت خوب گردشگری استان کرمان، گفت: با توجه به پراکندگی استان کمیته‌ های تخصصی ۱۵ گانه معرفی و ستاد سفر در ۲۵ شهرستان تابعه هم تشکیل شد.

وی از تشکیل شورای راهبردی توسعه و گردشگری استان کرمان خبر داد و افزود: دبیرخانه این شورا در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاروزی استان شکل گرفته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان کرمان، اظهار داشت: توافق شد شورای راهبردی توسعه و گردشگری استان کرمان محدود به ۱۴۰۴ نباشد و برای همیشه و یک دهه ای را پوشش بدهد.

شاهرخی تصریح کرد: اتاق بازرگانی استان کرمان در واقع داناترین و توانمندترین بخش خصوصی استان کرمان است و این یک نوید برای کرمان است.

وی با بیان اینکه در ماه های گذشته کرمان شاهد چند رویداد خوب ملی و بین المللی بود که می توان جزو فاخرترین رویدادهای کشور از آن یاد کرد؛ خاطرنشان کرد: استان کرمان با برنامه‌ ریزی خوب و جامعی به استقبال نوروز خواهد رفت و امیدواریم شاهد رضایتمندی گردشگران در دیار کریمان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha