افتتاح کارخانه تولید سنگ اسلب در کرمان

با حضور معاون اقتصادی استاندار کرمان و تیم اقتصادی استان؛ کارخانه سنگ اسلب با اشتغال زایی ۳۰ نفر در فاز اول در کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ کارخانه سنگ اسلب در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع با زیربنای تولیدی ۴ هزار و ۴۰۰ متر مربع و فضای اداری ۵۰۰ متر مربع با اشتغالزایی ۳۰ نفر در فاز اول با حضور امیر حسن‌ زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، رییس سازمان صمت استان، و با همراهی تیم اقتصادی افتتاح شد.

حسن زاده در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان که در محل شرکت توسعه سرآمد اشتغال پارسیان واقع در شرف آباد کرمان برگزار شد؛ اظهار کرد: همه مسئولین در هر جایگاهی که قرار دارند، وظیفه خدمت به مردم را دارند و برای همین امر باید اثرگذار باشیم.
وی؛ تشکیل کارگروه اقتصادی را مهم دانست و افزود: هدف کارگروه رفع مشکلات اقتصادی است که بدنبال آن مشکلات اشتغال و ازدواج و دیگر مسائل اجتماعی نیز حل می شود. لذا خدمت به مردم را مقدس بدانیم و با رفع موانع تولید، شاهد اتفاقات خوبی در توسعه استان باشیم.
معاون اقتصادی استاندار کرمان؛ حمایت از تولید داخلی را مهم دانست و بیان داشت: ایجاد کارخانه های تولید کننده در مناطق حاشیه شهر باعث رونق اقتصادی این منطقه و ایجاد اشتغال برای ساکنین این منطقه خواهد بود؛ لذا باید مناطق حاشیه ای شهر را شناسایی و به سرمایه گذار معرفی کنیم و کارگروه برای رفع موانع آن واحد طبق قانون عمل خواهد کرد.
حسن زاده تصریح کرد: سعی کنیم کارخانه های صنعتی را به سمت شهرک های صنعتی بیاوریم و شهرک ها نیز بحث قیمت گذاری را مدیریت و زیرساختها را مشخص کنند و سیاست ما این است؛ که تسهیل سازی کنیم و برای طرح توسعه قدمی برداریم.
شایان ذکر است؛در این جلسه مشکلات شرکت توسعه سرامد اشتغال پارسیان بررسی و در راستای رفع مشکلات این واحد مصوباتی مکتوب شد. سپس معاون هماهنگی امور اقتصادی و اعضای کارگروه از کارخانه تولید سنگ اسلب بازدید کردند./ استانداری کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha