کد خبر: 214496
۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۰۷
آماده‌ باش تیم‌ های عملیاتی آتش‌ نشانی کرمان

مدیر عامل سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، با تشریح تمهیدات و اقدامات این سازمان برای روزهای پایانی سال، از آماده‌ باش تیم‌های عملیاتی در شب چهارشنبه‌ سوری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ ابراهیم بابایی، گفت: به‌ خاطر تلاش‌ های سازمان‌ های امدادرسان، به‌ ویژه سازمان آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، در زمینه آموزش‌ های شهروندی و دانش‌ آموزان در سال گذشته، کرمان به‌ عنوان ایمن‌ ترین کلانشهر کشور در چهارشنبه پایان سال معرفی شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین قشر آسیب‌پذیر در این‌ خصوص نوجوانان و کودکان هستند، لازم است والدین بر رفتار فرزندان خود به‌ ویژه در شب چهارشنبه‌ سوری و حتی روزهای قبل از آن نظارت داشته باشند، اظهار کرد: امسال هم این سازمان فقط اکتفا به چهارشنبه پایان سال نکرده و از شروع سال ١۴٠٢ در مهدهای کودک‌ و مدارس فعالیت آموزشی داشته و در زمینه آموزش‌ های شهروندی و همچنین ارتقای فرهنگ ایمنی جامعه از طریق مطبوعات، فضای مجازی، صدا و سیما و دیگر رسانه‌ ها فعالیت داشته است.

مدیر عامل آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، ضمن اشاره به اقدام این سازمان در راه‌ اندازی پویش «چهارشنبه‌ سوری ایمن در کنار خانواده» با همراهی اداره‌ کل آموزش و پرورش و اورژانس کرمان، اضافه کرد: با توجه به آموزش‌ هایی که داده شده در رابطه با چهارشنبه آخر سال؛ یکسری اقدامات پیشگیرانه و همچنین کارهای مقابله‌ ای انجام شده است.

بابایی بیان کرد: برای چهارشنبه آخر سال، در طول سال، آموزش‌ های لازم و خاص برای شهروندان به‌ ویژه دانش‌ آموزان در فضای مجازی و دیگر رسانه‌ ها، پیام‌ های آموزشی و هشدار دهنده منتشر شده و هم‌ اکنون نیز، آتش‌ نشانان در ١٠ ایستگاه آتش‌ نشانی در حال آماده‌ باش هستند.

وی، از شهروندان درخواست کرد: در چهارشنبه آخر سال، از رفتارهای پرخطر پرهیز کنند و در منازل شخصی، آتش روشن نکنند./آتش نشانی کرمان

آماده‌ باش تیم‌های عملیاتی آتش‌ نشانی کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha