آغاز طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ پلیس راه جنوب استان کرمان

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان گفت: رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ پلیس راه جنوب استان کرمان با مشارکت نهادهای خدماتی و امداد جاده ای برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ امیر معین الدینی در این رزمایش، اظهار کرد: هدف اصلی برگزاری این رزمایش حفظ جان مسافرین است و استقرار واحدهای گشت پلیس راه با توجه پیش بینی های انجام شده و اماکن تغییر الگوی سفرها به دلیل حلول ماه مبارک رمضان و تقارن آن با تعطیلات نوروزی به شب کشیده می شود که می تواند یک عامل بازدارنده در حوزه انضباط ترافیکی و کاهش تلفات جاده ای باشد.

وی ضمن تشکر از حضور تمامی واحدهای امدادی از فرمانداری ،فرماندهی انتظامی شهرستان جیرفت، هلال احمر، اورژانس، پلیس راهور، آتش نشانی و شهرداری، بیان کرد: هماهنگی و مساعدت تمامی متولیان امر در این رزمایش زمینه ساز ارتقاء امنیت ترافیکی و کاهش سوانح است.

رئیس پلیس راه جنوب استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: هماهنگی تمامی واحدها سبب ایجاد امنیت ترافیکی و کاهش تلفات جاده ای می شود و این موضوع با حضور و پوشش و مساعدت تمام متولیان امر و دخیل در این رزمایش صورت خواهد گرفت./ پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha