کد خبر: 214513
۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۶

از جوانان برتر استان کرمان تجلیل شد

جشنواره استانی «جوانان برتر ایران زمین» در کرمان برگزار شد
از جوانان برتر استان کرمان تجلیل شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: طی آیینی با حضور مسئولان از ۲۶ جوان برگزیده استان کرمان در حوزه‌ های مختلف تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ میثم پاریزی در این آیین که در محل تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به شرکت کنندگان در این مراسم خوشامد گفت و با اشاره به آیین تجلیل از جوانان برتر استان، بیان داشت: دبیرخانه ستاد حدود دو ماه پیش در استان تشکیل شد.

وی افزود: ما در بالاترین سطح استان، ستادهای ساماندهی امور جوانان را داریم که در استان‌ های مختلف کشور این ستادها به ریاست استانداران برگزار می‌ شوند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، تصریح کرد: به دنبال این کار، دبیرخانه کار در اداره کل ورزش جوانان که دبیر ستادها مدیر کل ورزش و جوانان است تشکیل شد و کمیته‌ های تخصصی در دستور کار دبیرخانه قرار گرفت و عزیزانی که به عنوان دسته‌ های عضو نمایندگانشان در کمیته‌ های تخصصی ما شرکت می‌ کنند، آنجا شاخصه‌ هایی که بر اساس شیوه نامه و دستور العمل ابلاغی وزارت به آن‌ ها ابلاغ و اعلام شده است جوانان برتر را در بخش‌ های مختلف معرفی کردند.
پاریزی با اعلام اینکه شورای داوری استان تشکیل و به شورای داوری ملی فرستاده شدند که آنجا اسامی انتخاب شد، بیان کرد: در بخش‌ های مختلف مذهبی، اقتصادی، اجتماعی، ورزشی، کارآفرینی و حوزه‌ های مختلفی که جوانان در آن بخش‌ ها فعالیت می‌ کنند، سه نفر انتخاب شدند که آن سه نفر امروز از آن‌ ها تجلیل خواهد شد.
وی اظهار داشت: ما به جز نفرات اول که در جشنواره تجلیل از جوانان برتر ایران زمین که در تهران برگزار شد و اسامی آن‌ ها مشخص بود، سایر اسامی را هم به ما ابلاغ کردند که در مراسم امروز از آن‌ ها تجلیل خواهیم کرد.

از جوانان برتر استان کرمان تجلیل شد

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان, افزود: تشکر می‌ کنم از سازمان‌ های مردم نهادی که در حوزه جوانان در استان فعالیت های مختلف و زیادی انجام می‌ دهند.

پاریزی با اشاره به اینکه حدود بیش از ۱۸۰ سمن در حوزه های مختلف، اعتبارنامه‌ شان را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده اند، بیان داشت: جوانان و تشکل‌هایی هم هستند که در این بخش‌ها عضویت ندارند، اما در حوزه علاقه مندی شخصی خودشان کار و فعالیت داوطلبانه در استان انجام می‌ دهند و ما امیدواریم که این تشکل‌ ها هم به لحاظ کیفی و کمی بتوانند به حدی ارتقا پیدا کنند، که بستر را برای فعالیت تمام جوانان در استان فراهم کنند.
وی با بیان اینکه کرمان استان جوانی است، تصریح کرد: از جمعیت ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری استان یک میلیون و صد هزار نفر در گروه سنی ۱۸ تا ۳۵ سال قرار می‌ گیرند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان؛ ابراز امیدواری کرد: مجموعه مدیریت استان به شرایط جوانی استان به چشم یک فرصت نگاه کنند و نهایت بهره را داشته باشند.
میثم پاریزی با بیان اینکه کرمان استان جوانی است، گفت: امیدواریم مسئولان به این موضوع توجه کرده و مجموعه مدیریتی استان بتوانند از این ظرفیت استفاده و بستر را برای فعالیت جوانان در راستای توسعه استان آماده کنند.

از جوانان برتر استان کرمان تجلیل شد


وی با اشاره به تلاش‌ هایی که برای ارزیابی جوانان برتر استان در عرصه‌ های مختلف انجام شده است، گفت: این برنامه به‌ مناسبت ولادت حضرت علی‌ اکبر(ع) و هفته جوان برگزار می‌ شود که به دلیل تقارن آن ایام با انتخابات به این هفته موکول شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان؛ با اشاره به روند برگزاری جشنواره انتخاب برگزیدگان، افزود: دبیرخانه ستاد جوانان دو ماه پیش با کمیته‌ های تخصصی تشکیل و بر اساس شاخص‌ های اعلام شده جوانان معرفی و در شورای استانی و ملی در هر حوزه سه نفر تأیید شدند که تجلیل می‌ شوند.

پاریزی با بیان اینکه کرمان استان جوانی است، اظهار کرد: از مجموع جمعیت استان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در رده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال قرار می‌ گیرند؛ که امیدواریم مسئولان به این موضوع توجه کرده و مجموعه مدیریتی استان بتوانند از این ظرفیت استفاده کرده و بستر را برای فعالیت جوانان در راستای توسعه استان آماده کنند.
شایان ذکر است؛ آیین تجلیل از جوانان برتر استان کرمان به همت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان و موسسه مردم نهاد پیشگامان توسعه کارمانیا انجام شد.

از جوانان برتر استان کرمان تجلیل شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha