کرمان میزبان نخستین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری کتیبه سرباز

مدیر کل میراث فرهنگی استان کرمان از برگزاری نخستین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری کتیبه سرباز در کرمان خبر داد و گفت: این رویداد ملی در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی و مقاومت، ترویج مکتب صلح و انسان دوستی و تجلیل از مقام سرباز برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سعید شاهرخی اظهار داشت: این رویداد ملی در راستای ترویج مکتب شهید سلیمانی و مقاومت، ترویج مکتب صلح و انسان دوستی و تجلیل از مقام سرباز برگزار خواهد شد.

وی افزود: بخش ویژه این رویداد با موضوع طراحی، جانمایی و اجرای یادمان کتیبه سرباز بر طبق متن نوشته سنگ مزار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با بیان اینکه میراث فرهنگی استان کرمان در دو بخش ملموس و ناملموس می باشد، ابراز داشت: مرقد مطهر شهید سلیمانی در بخش میراث ناملموس استان کرمان است و ما باید با رعایت ارزش‌ های معمارانه و توجه به فرهنگ مناطق مختلف ایران این مهم را معرفی کنیم.

شاهرخی بیان اینکه ثبت نام در این رویداد از ٢٧ اسفندماه سال جاری از طریق سایت آغاز می شود؛ خاطرنشان ساخت: مهلت ارسال آثار از ١۵ فروردین ماه تا ٣٠ مرداد ماه سال ١۴٠٣ خواهد بود.

وی یادآور شد: اختتامیه این رویداد ١۶ مهرماه ١۴٠٣ در تالار حافظ دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد و علاقمندان جهت شرکت در این رویداد ملی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت http://katibehsarbaz.ir مراجعه نمایند./ میراث فرهنگی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha