کشف بیش از ۲ میلیارد کالای قاچاق کشاوررزی در جیرفت

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان، از کشف بیش از ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک فروشگاه لوازم کشاورزی در جیرفت، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد علی توکلی؛ گفت: در بازدید و بازرسی روزانه در قالب گشت مشترک از اصناف جیرفت و عنبرآباد؛ بیش از ۲میلیارد ریال کالای قاچاق از یک واحد صنفی لوازم کشاورزی، کشف شد.

وی با اعلام این خبر افزود: با توجه به دستور العمل های صادره، بازار روزانه توسط بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی می شود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان، تصریح کرد: این بازرسی ها بصورت صبح و عصر در قالب گشت مشترک کارشناسان و بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی از واحدهای مختلف صنفی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد بازرسی بعمل خواهند آورد.

توکلی، اظهار داشت: در بازرسی مشترک معاونت بازرسی و تعزیرات حکومتی و کارشناسان جهاد کشاورزی از واحدهای صنفی لوازم کشاورزی شهرستان‌ جیرفت دو فقره پرونده برای یک واحد صنفی به علت فروش کالای قاچاق و عرضه‌ خارج از شبکه و تقلب به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

وی، با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحدهای صنفی جنوب استان را رصد می کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و... می توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه http://www.۱۲۴.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان ها به ادارات صمت، اقدام نموده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha