جریمه ۶۵۰ میلیون ریالی ۵ واحد صنفی متخلف در جیرفت

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از ادامه بازدید و بازرسی روزانه در قالب گشت مشترک از اصناف جیرفت و عنبرآباد و جریمه ۵ واحد صنفی متخلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد علی توکلی با بیان اینکه گشت سیار بازرسی به همراه رئیس اداره تعزیرات و معاون اقتصادی فرمانداری از واحدهای صنفی انجام شد، افزود: در این بازرسی از واحدهای صنفی شیرینی فروش ها، آجیل فروشان و لوازم آرایشی و بهداشتی بازرسی ۵ واحد صنفی متخلف بیش از ۶۵۰ میلیون ریال جریمه شدند.

وی ضمن هشدار جدی به واحدهای صنفی متخلف تاکید کرد: بازرسی ها از بازار بصورت صبح و عصر در قالب گشت مشترک کارشناسان و بازرسان صمت و تعزیرات حکومتی از واحدهای مختلف صنفی شهرستانهای جیرفت و عنبرآباد انجام خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی، کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و... می توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.124.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان ها به ادارات صمت، اقدام نموده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha