پرداخت کسری حقوق دستگاه‌ های اجرایی استان کرمان

استاندار کرمان در بازدید از اداره کل اقتصاد و دارایی استان کرمان؛ گفت: کسری حقوق‌ ها در استان پرداخت شده و سایر کسری‌ ها نیز پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار استاندار کرمان به همراه معاون اقتصادی استاندار و مدیر کل اقتصاد و دارایی استان، دوشنبه شب از معاونت نظارت مالی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان بازدید و تلاش و زحمات کارکنان این معاونت تقدیر و تشکر کردند.
وی گفت: کار مالی دارای اهمیت بالایی است و لحظه‌ ای نمی‌ توان از آن غفلت کرد، لذا جادارد؛ از همه همکاران شاغل در این مجموعه تقدیر و تشکر داشته باشم.
استاندار کرمان؛ بیان داشت: حقوق معادن امسال بیش از دو برابر سال گذشته در اختیار استان قرار دارد، که یک اتفاق خوبی است و می‌ توان به پروژه‌ ها تزریق شود.
فداکار با ابراز رضایت از رشد سرمایه‌ گذار خارجی در سالجاری، خاطرنشان کرد: این روند در سال آینده نیز رشد بهتری خواهد داشت و جذب سرمایه‌ گذاری بیشری رقم خواهد خورد.
وی با اشاره به تأثیرگذاری شاخص‌ های اقتصادی استان بر یکدیگر، اظهار داشت: خوشبختانه کسری حقوق‌ ها در استان پرداخت شده و این خبر خوبی برای کارمندان است که بتوانند در روزهای پایان سال برنامه‌ ریزی بهتری داشته باشند، سایر کسری‌ ها نیز پرداخت خواهد شد.
صادق سلطانی‌ نژاد مدیر کل اقتصاد و دارایی استان در این دیدار با اشاره به پرداخت مبلغ یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ ای استان، بیان داشت: کسری حقوق‌ ها نیز پرداخت شده و سایر کسری‌ ها نیز تا پایان سال پرداخت می شود.
وی با اشاره به تخصص مبلغ ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی، خاطرنشان کرد: در زمینه قانون اصلاح معادن در حقوق دولتی رشد داشته‌ ایم و در این زمینه مبلغ ۳۵۰ میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده است.
مدیر کل اقتصاد و دارایی استان با بیان این مطلب که در سال ۱۴۰۲، هفت طرح مصوب سرمایه‌ گذاری خارجی داشته‌ ایم، عنون کرد: مبلغ مصوب این هفت طرح بالغ بر ۶۴ میلیون دلار بوده‌ است، که سرمایه جذب شده در استان بالغ بر ۳۱ میلیون دلار بوده است./ استانداری کرمان

پرداخت کسری حقوق دستگاه‌ های اجرایی استان کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha