کد خبر: 214793
۲۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۳۱
همکاری بیش از یک هزار و ۴۰ پلیس یار با پلیس کرمان در نوروز

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: بیش از یک هزار و ۴۰ پلیس‌ یار در قالب موسسه های خدمات حفاظتی و مراقبتی نیز برای برقراری امنیت و پیشگیری از سرقت واحدهای تجاری، گردشگری، پست های برق و دیگر اماکن با پلیس همکاری می کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ اکبر نجفی با اشاره به استقرار ۲۲ پایگاه پلیس در استان و تلاش مضاعف کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی برای برقراری نظم و امنیت ایام نوروز، گفت: در این ایام حضور و استقرار تیم های گشت محسوس و نامحسوس انتظامی در مناطق گردشگری، محل اسکان مسافران نوروزی، پارک ها و بوستان ها بیشتر خواهد شد.

وی تصریح کرد: بیش از یک هزار و ۴۰ پلیس‌ یار در قالب موسسه های خدمات حفاظتی و مراقبتی نیز برای برقراری امنیت و پیشگیری از سرقت واحدهای تجاری، گردشگری، پست های برق و دیگر اماکن با پلیس همکاری می کنند.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان خاطرنشان ساخت: حضور تیم های گشت انتظامی در محله های شهری و روستایی به‌منظور پیشگیری از سرقت بیشتر خواهد شد.

سرهنگ نجفی تاکید کرد: که در این زمینه از عموم شهروندان می خواهیم در صورت رفتن به مسافرت های کوتاه و بلندمدت از اصول ایمنی و امنیتی خانه و اموال خصوصی خود غافل نشوند و ضمن استفاده از قفل های مناسب، مراقبت از منزل خود را به همسایگان مورد اعتماد بسپارند./ پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha