آغاز فعالیت دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر در کردستان

دبیرخانه متمرکز ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان ویژه نوروز ١٤٠۳ با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان روز سه‌شنبه آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از کردستان، کیومرث حبیبی در آیین افتتاح این دبیرخانه اظهار کرد: دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر متشکل از ١٢ کمیته تخصصی است که از حدود ۲ ماه پیش اقدامات خود را به‌صورت غیررسمی برای نوروز ١٤٠٣ آغاز کرده است.

وی افزود: این ستاد در قالب کمیته‌های حمل‌ونقل، خدمات امداد و نجات، انتظامی- امنیتی و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اسکان و رفاه، برنامه‌ریزی و آمار، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی و عملکرد، کمپین ۳۰-۶۰ استراحتگاه‌های بین‌راهی، رسیدگی به شکایات، بهداشت- سلامت و محیط زیست، کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی سازماندهی شده‌ است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان، ایام نوروز را فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی‌های گردشگری استان عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات مناسب به گردشگران و معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان می‌تواند رمینه رضایت و ماندگاری مسافران را فراهم کند.

دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر کردستان از ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۳ فرودین‌ماه ۱۴۰۳ به ریاست استاندار کردستان و به دبیری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان به صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی به هموطنان و گردشگران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha