پیام استاندار فارس به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

استاندار فارس در پیامی آغاز سال شمسی جدید را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس محمدهادی ایمانیه در پیامی عید باستانی نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت؛ متن پیام استاندار فارس به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

اللَّهُمَّ رَبَّنَا أَنْزِلْ عَلَیْنَا مَائِدَهً مِنَ السَّمَاءِ تَکُونُ لَنَا عِیدًا لِأَوَّلِنَا وَآخِرِنَا وَآیَهً مِنْکَ وَارْزُقْنَا وَأَنْتَ خَیْرُ الرَّازِقِینَ (آیه شریفه ۱۱۴ سوره مبارکه مائده)

حمد و سپاس بی پایان تقدیم درگاه ربوبی خدای مهربان، پروردگار گرداننده ی دلها و دیدگان و تغییر دهنده ی حالت ها به احسن الحال.
و سلام بر ولی نعمتمان حضرت سید السادات الاعاظم احمدبن موسی الکاظم و برادران ایشان و امام زادگانِ واجب التعظیمِ دیار پهناور فارس.

برآمد باد صبح و بوی نوروز
به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال
همایون بادت این روز و همه روز
(حضرت سعدی علیه الرحمه)

معجزه ی بهار و رویش دوباره ی جوانه ها پس از خزان طبیعت، پیامبر امید برای آدمی است، که چون اختیار تدبیر امور در دست مدبر حکیم است، لاجرم در دل طوفان ها و اوج سختی های روزگار، روزنه ای به سمت نور گشوده خواهد شد و سرسبزی و نشاط به زندگی باز خواهد گشت و انسان هوشیار، برنده‌ی آزمون معرفت کردگار خواهد شد.
اکنون؛ آمیختگی بهار بندگی با بهار طبیعت، و نفحات عبادات سحرگاه بندگان خاص الهی، برکتِ رزقِ امسالمان خواهد شد و مغتنم شمردن لحظات آن، حرکت دهنده ی روح جامعه به سمت قله های تعالی بشری و کمال خواهد گشت.

سال گذشته، دولت مردمی در استان فارس توفیقات چشمگیری کسب کرد.
اقدامات خوبی درجهت تکمیل زیرساخت ها و سرعت دادن به روند توسعه و پیشرفت استان، درحوزه های گوناگون انجام گرفت. اهتمام ویژه در بحث معیشت مردم، حمایت از تولید و اشتغال و تقویت ارزش های فرهنگی جامعه، تأمین حداکثری مصالح و منافع استان در زمینه های مختلف، از اساسی ترین اولویت ها و رویکردهای کاری دولت در استان، در سال سپری شده بود.
بسیاری از مدیران استان با روحیه جهادی در خدمت رسانی و حسنِ درایت در تصمیم گیری ها، در تزریقِ امید به جامعه همت گماشتند و در گلوگاه حوادث و رویدادها، از تلخ ترینِ آن که حادثه هتک حرمت بارگاه شریف احمدی بود تا شیرین ترین آن که سفر دوم دولت به استان و رهاورد ۱۶۰ مصوبه و بیش از ۲۷ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آبادانی و عمران استان و کاهش مشکلات مردم بود، لحظه ای از تلاش برای مردم باز نایستادند و امیدواریم به لطف خداوند، این روند در سالِ پیش‌رو، با برنامه‌ریزی‌ها و چشم‌انداز تدوین شده برای استان در حوزه‌های مختلف اقتصاد، تولید، اشتغال، مسکن، گردشگری و... پر شتاب تر از گذشته، تداوم یابد.
اینجانب، ضمن گرامیداشت نام و یاد امام راحل(ره)، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و امنیت و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم، نوروز ۱۴۰۳ را، محضر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب، رییس جمهور محبوب، دولت عزیز و همه مردم خوب استان فارس تبریک عرض نموده، با آرزوی خیر و برکت و سلامتی و سربلندی، برای مردم سرزمین پهناور اسلامی، از مدیران، کارکنان و فعالان بخش های عمومی و غیردولتی در همه‌ی حوزه‌ها که با تلاش صادقانه در راستای سربلندی و آبادانی ایران قوی گام بر می‌دارند، تشکر می نمایم. وجود مفاخر دینی، علمی، فرهنگی، ورزشی استان را، به جهت پشتیبانی معنوی مردم و کمک در رسیدن به قله های پیشرفت فارس سپاس می گویم، پیشانی فرزندان افتخار آفرین استان در همه ی عرصه های ملی و بین المللی را می بوسم و تلاش نیروهای نظامی، امنیتی، انتظامی، اطلاعاتی و بسیج را در تامین نظم و امنیت استان و خدمت رسانی به مردم می ستایم.
امیدوارم با اتحاد و همدلی میان مسئولین و همراهی مردم شریفمان، در عمل به منویات مقام معظم رهبری، در مسیر خدمت مشمول توفیق الهی شویم و گام تعیین کننده ای در رسیدن به جامعه ی آرمانی ظهور برداریم.

خدای مهربان، ما و همه ی بندگانش را به سمت بهترین ها هدایت فرماید.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha