۴۳ روستای استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان از نصب و ارتقاء ۱۹سایت تلفن همراه با مبلغ اعتباری ۸۶۴ میلیارد ریال در یک ماه اخیر و ۴۳ روستای این استان به اینترنت پر سرعت متصل شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ حسین ساجدی گفت: در یک ماه اخیر با احداث ۱۲ سایت جدید و ارتقاء ۷ سایت در روستاهای شهرستان های بم، شهربابک، فاریاب، جیرفت، عنبرآباد، کرمان، کوهبنان، منوجان، نرماشیر، رفسنجان، انار، بافت، سیرجان و فهرج به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند.

وی با اشاره به شتاب بخشی به روند اجرای شبکه ملی اطلاعات و توسعه زیرساخت های ارتباطی پایدار، پرسرعت و امن در مناطق روستایی اظهار کرد: در ۴۳ روستای شهرستان های کرمان جمعاً ۴ هزار و ۹۷۴ خانوار و پوشش جمعیتی ۱۶ هزار و ۱۸۶ نفر با اعتباری بالغ بر ۸۶۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری با کیفیت مناسب به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان، خاطرنشان ساخت: در همین راستا با راه اندازی ۹ سایت جدید ایرانسل مجهز به تکنولوژی نسل دوم، سوم و چهارم و ۱۰سایت همراه اول جدید و ارتقاء به تکنولوژی نسل چهارم به اینترنت پرسرعت و خدمات منحصر به فرد آن برخوردار شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha