کد خبر: 214970
۷ فروردین ۱۴۰۳، ۲۰:۱۱

توسط استاندار کرمان صورت پذیرفت؛

تشریح اولویت های اول تا سوم استان کرمان در سال جدید

تکمیل ظرفیت واحدهای نیمه فعال و احیای واحدهای راکد، اولویت اول استان کرمان
تشریح اولویت های اول تا سوم استان کرمان در سال جدید

استاندار کرمان، کمک به فعالیت کامل واحدهای نیمه فعال، فعال کردن واحدهای راکد و تکمیل پروژه‌ های با پیشرفت بالا را سه اولویت اصلی استان در سال جاری برشمرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از استانداری کرمان؛ محمد مهدی فداکار در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال ۱۴۰۳ به اهمیت سرمایه‌ گذاری و اشتغالزایی اشاره و عنوان داشت: با واگذاری زمین‌ های طرح نهضت ملی مسکن، اکنون به کمک جدی بانک‌ ها و دستگاه‌ های زیرساختی آب، برق و گاز نیاز داریم.

وی با اشاره به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» و اهمیت مباحث اقتصادی، افزود: همه دستگاه‌ های زیرساختی با حداکثر انعطاف‌ پذیری و ظرفیت قانونی باید پای کار باشند و پشتیبانی کنند.

استاندار کرمان، ابراز داشت: هدف، افزایش تولید و حداکثر استفاده از ظرفیت‌ های ایجاد شده است‌.

فداکار تصریح کرد: بنگاه‌ های بزرگ پیشران اقتصاد هستند، اما اشتعال عمده در شرکت‌ های متوسط و کوچک است که باید تقویت شوند، بخش خصوصی و مردم هم عمدتا در این حوزه‌ ها می‌ توانند فعالیت داشته باشند.

وی، خطاب به فرمانداران گفت: طرح‌ های شهرستان‌ های خود را آماده کنید، تا با هماهنگی معاونت اقتصادی جمع‌ بندی آنها را داشته باشیم، که اولویت‌ های استان مشخص و تسهیلات و تخصیص اعتبارات را بگیریم.

استاندار کرمان تصریح کرد: دستگاه‌ ها نیز پیشنهادات خود را برای تحقق شعار سال به معاونت اقتصادی استانداری اعلام کنند.

فداکار، سه اولویت اصلی استان در سال جاری را برشمرد و عنوان کرد: کمک به فعالیت کامل واحدهای نیمه فعال، فعال کردن واحدهای راکد و تکمیل پروژه‌ های با پیشرفت بالا در اولویت قرار دارد.

وی افزود: حوزه دانش‌ بنیان به ویژه اقتصاد دیجیتال حوزه پیشرانی است، که باید فعال شود.

استاندار کرمان خاطرنشان ساخت: ادارات کل صمت و جهاد کشاورزی شمال و جنوب، مجموعه‌ های غیرفعال و راکد خود را تا آخر تعطیلات نوروزی اعلام کنند؛ تا در جلسات جداگانه برای آنها تصمیم‌ گیری شده و حداکثر ظرفیت قانونی را بکار گیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha