پلیس؛ فرشته نجات کودک ربوده و گم شده در جاده شد

رئیس پلیس راه فهرج - زاهدان از نجات جان پسربچه هشت ساله ربوده شده ای که از دست آدم برایان فرار و در جاده رها شده بود، توسط گشت این پلیس راه خبر داد

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سروان حسن وفادار، گفت: ماموران تیم گشت پلیس راه فهرج هنگام گشت زنی در جاده فهرج_ نرماشیر، متوجه پسر بچه‌ ای حدودا ۸ ساله می‌ شوند، که در حاشیه جاده سرگردان بود و خودروهای عبوری به او توجهی نداشتند، از این رو کنار این کودک متوقف و علت حضور وی در این نقطه را جویا شدند.

وی افزود: در ادامه مشخص شد؛ این پسر بچه به دلایل نامعلومی از سوی سرنشینان یک خودرو از یکی از شهرستان‌ های همجوار ربوده شده و پس از عبور از مسیرهای بیابانی و خاکی به محدوده شهرستان نرماشیر رسیده و در لحظه رسیدن به یک سرعتگیر موفق به خروج از خودرو و فرار شده و به این شکل در محدوده جاده سرگردان مانده است.

رئیس پلیس راه فهرج_ زاهدان خاطرنشان ساخت: به همین منظور ماموران پلیس راه با گرفتن مشخصات هویتی این پسر بچه و پرس و جو از افراد بومی و ساعت‌ ها تلاش، شماره یکی از اقوام و در نهایت مادر وی را پیدا کرده و این کودک را به آغوش خانواده اش در شهرستان بم بازگرداندند.

سروان وفادار یادآور شد: با گزارش این موضوع به عوامل انتظامی، پیجویی‌ های پلیسی برای واکاوی دلیل این آدم ربایی و شناسایی هویت آدم ربایان در دستور کار قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha