توقیف ساعتی بیش از ۲ هزار خودرو در استان کرمان

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان از توقیف ساعتی بیش از ۲ هزار و ۳۴۵ خودرو از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ تا کنون خبر داد .

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ سرهنگ" علی رضایی" در تشریح این خبر گفت: برابر تمهیدات اندیشیده شده و جلوگیری از حوادث و سوانح احتمالی طرح توقیف ساعتی خودروهای دارای تخلف به صورت جدی از ابتدای طرح نوروزی ۱۴۰۳ در دستور کار پلیس قرار گفته و همچنان در حال انجام است .

وی افزود: در این طرح ماموران مستقر در محورهای برون شهری، خودروهای دارای تخلف حادثه ساز را به صورت ساعتی متوقف و برای رانندگان کلاس آموزشی میدانی برگزار می کنند که برابر بررسی ها بیشتر تخلفات رانندگان به علت تخطی از" سرعت مطمئنه " بوده که به همین دلیل ضمن اعمال قانون، به صورت ساعتی متوقف می شوند .

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان؛ هدف از اجرای این طرح را ارتقاء امنیت ترافیکی مسافران نوروزی و جلوگیری از حوادث جاده ای بیان و از رانندگان نیز درخواست کرد: با عمل به توصیه های پلیسی و پرهیز از تخلفات حادثه ساز پلیس را در انجام ماموریت خود یاری کنند.

توقیف ساعتی بیش از ۲ هزار خودرو از ابتدای طرح نوروزی در استان کرمان

توقیف بیش از ۵۰۰ خودرو به صورت ساعتی و روزانه در محورهای جنوب استان کرمان

ریس پلیس راه جنوب استان کرمان از توقیف بیش از ۵۰۰ دستگاه خودرو از ابتدای طرح نوروزی تا کنون خبر داد .

سرهنگ امیر معین الدینی بیان داشت: با توجه به اینکه تخلفات حادثه ساز زمینه اکثر حوادث ترافیکی هستند، خودروهایی که دارای تخلفات حادثه ساز می باشند تا ۷۲ ساعت توقیف و روانه پارکینگ شده و از تردد آنها جلوگیری خواهد شد .

وی اظهار داشت: با توجه به جاذبه های گردشگری در مناطق جنوب استان و افزایش تردد خودروها در جنوب استان می طلبد رانندگان ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی از ارتکاب تخلفات حادثه ساز و مخاطره آمیز پرهیز نمایند .

وی تخلفات حادثه ساز را عامل مخاطرات ترافیکی برشمرد و خاطرنشان ساخت: علاوه بر اعمال جریمه، نمره منفی نیز در سوابق رانندگی این گونه افراد ثبت می شود.٫ پلیس کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha