دستگیری هفت سارق مامورنمای فرا استانی در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: هفت سارق مامورنمای فرا استانی و سرکردگان یک باند با پنج فقره سرقت در این استان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از دادگستری کل استان کرمان؛ مهدی بخشی روز شنبه، اظهار داشت: باند سرقت متلاشی شده در کرمان شامل هفت عضو است؛ که در این خصوص، ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و در بازرسی از خودروی سارقان مقدار زیادی طلا و وجه نقد مسروقه نیز کشف شده است.

وی تأکید کرد: سارقان این باند تاکنون به پنج فقره سرقت اعتراف کرده اند که اموال مسروقه کشف شده و سایر تحقیقات نیز برای کشف حداکثری در حال انجام است.

این مقام عالی قضایی خاطرنشان کرد: باند سرقتی پنج نفره ای که در استان کرمان با تلاش‌های پلیس آگاهی کشف و منهدم شده شامل سارقان فرا استانی است؛ که تاکنون به انجام پنج فقره سرقت به عنف در کرمان، سمنان، سبزوار، زرند، رفسنجان و سایر شهرها اعتراف کرده اند.

بخشی با بیان اینکه برای افراد دستگیر شده پرونده تشکیل و تحقیقات برای کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: این افراد با معرفی خود به عنوان مأمور و با تهدید مالباختگان، اقدام به سرقت لوازم شخصی آن‌ها می‌کردند.

وی، ضمن اشاره به اینکه طرح‌های مبارزه با سرقت در این استان ادامه خواهد داشت به عموم مردم، توصیه کرد: در مواجهه با افراد مشکوکی که خود را مأمور معرفی می‌ کنند، ضمن درخواست کارت شناسایی و حکم مأموریت، در صورت ایجاد مشکل موضوع را به مراجع انتظامی اعلام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha