معرفی شهدای رسانه استان کرمان در قالب تولیدات فاخر

استاندار کرمان در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، گفت: شهدای خبرنگار و رسانه‌ ای استان در قالب تولیدات فاخر و با کمک اهالی رسانه معرفی می شوند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در دیدار با رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در محل استانداری کرمان؛ تهیه، تدوین و چاپ و انتشار زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدای استان را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود: شهدای خبرنگار و رسانه‌ ای استان در دوران دفاع مقدس و دیگر جبهه‌ ها را در قالب تولیدات فاخر و با کمک اهالی رسانه معرفی می کنیم.

استاندار کرمان از جمله برنامه‌ های جشنواره‌ ای و فرهنگی استان در سال جاری به اجلاس پیرغلامان حسینی و جشنواره تولید محتوای فضای مجازی اشاره داشت و برای برگزاری یادواره شهدای رسانه‌ای استان و شهید مغفوری اعلام آمادگی و همکاری کرد.

اعزام ۱۲ هزار نفر از اهالی رسانه به اردوهای راویان پیشرفت

مرتضی کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه با تقدیر از استان کرمان در برگزاری اردوهای راویان پیشرفت: ‌نخستین دوره این اردوها با ابتکار استان کرمان از سال گذشته آغاز شد و شروع خوبی برای سایر استان‌ های کشور بود.

وی افزود: سال گذشته حدود ۱۲ هزار نفر از اهالی رسانه سراسر کشور به اردوهای راویان پیشرفت اعزام شدند و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بخش‌ ها و حوزه‌های مختلف روایتگری کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور، به تاکیدات ابتدای سال جاری رهبر معظم انقلاب بر تبیین و روایتگری پیشرفت‌ ها جمهوری اسلامی نیز اشاره و تصریح کرد: قصد آن را داریم؛ تا امسال به همت استان کرمان، اردوی راویان مکتب را با همراهی کنشگران رسانه‌ای برگزار کنیم.

کارآموزیان؛ همچنین از برگزاری یادواره شهدای رسانه استان و شهید مغفوری در سال جاری خبر داد.٫ استانداری کرمان

معرفی شهدای رسانه استان کرمان در قالب تولیدات فاخر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha