بازدید از ۲۰ درصد مدارس استان کرمان در روز ۱۴ فروردین

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در حاشیه بازدید از آغاز به کار فعالیت مدارس در شهر کرمان از بازدید از بیش از ۲۰ درصد مدارس استان در روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ توسط ۳۵۰ تیم ارزیابی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ رضا رضایی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت علی علیه السلام و آرزوی قبولی طاعات با اشاره به اهمیت ارزیابی مستمر از فعالیت ها و برنامه ها در حوزه کاری، گفت: روند ارزیابی از عملکرد مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان در دستور کار تیم های ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان تا پایان سال تحصیلی جاری قرار دارد.

وی با تقدیر و تشکر از همکاران فرهنگی استان در خصوص حضور ۱۰۰ درصدی در کلاس های درس در روز ۱۴ فروردین ماه جاری، افزود: از بیش از یک هزار مدرسه استان در این روز بازدید شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی مهمترین راهبرد آموزش و پرورش استان کرمان است، اظهار داشت: در راستای ایجاد عدالت آموزشی کمیته کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی و قرارگاه عدالت آموزشی و نصیب برابر آموزشی در سطح استان با اولویت توجه به مناطق محروم استان تشکیل شده است.

رضایی با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی نمره امتحانات نهایی پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم در قبولی کنکور سراسری خطاب به دانش آموزان، تاکید کرد: از هم اکنون برای ارتقا نمره امتحانات نهایی خود برنامه ریزی کنید.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان نقش مؤثری در راه استقلال، عزت، اخلاق، معنویت و پیروزی‌های چشمگیر نظام اسلامی داشته اند و حضور، هوشیاری آنان در پایبندی به انقلاب در صحنه های مختلف قابل تقدیر است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان؛ با بیان اینکه دشمن در طول حیات انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بود و در توطئه های مختلف نتوانست کاری به پیش ببرد، بیان داشت: دشمن امروز با طراحی جنگ شناختی و ترکیبی واستفاده از فضای مجازی به دنبال تضعیف باورهای دینی، اعتقادی و بنیه علمی دانش آموزان است که قطعا با دشمن شناسی و بصیرت دانش آموزان و فرهنگیان این توطئه نیز خنثی خواهد شد.

رضایی خاطرنشان کرد: رسالت و وظیفه امروز دانش‌آموزان خوب درس خواندن است؛ تا با پیشرفتهای علمی و معنوی شاهد اقتدار، عزت، استقلال و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در دنیا باشیم.

شایان ذکر اشت؛ مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به همراه رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش استان در ۱۴ فروردین ماه از مدارس شهر کرمان بازدید کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha