معرفی ۱۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از بازدید و بازرسی از قریب به ۴۰ واحد صنفی پوشاک و معرفی ۱۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ محمد علی توکلی از بازدید و بازرسی از قریب به ۴۰ واحد صنفی پوشاک و معرفی ۱۰ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: با توجه به دستور العمل های صادره، بازار و اصناف جنوب کرمان به صورت روزانه توسط بازرسان سازمان صمت جنوب کرمان، بازرسی و رصد می شود.

معاون بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان گفت: در بازرسی از ۳۵ واحدهای صنفی پوشاک در شهرستان‌ جیرفت برای ۱۰ واحد صنفی متخلف با داشتن تخلفاتی نظیر عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحصاب، عدم ارائه فاکتور خرید و گرانفروشی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

توکلی، با بیان اینکه بازرسان این اداره کل، همواره واحدهای صنفی جنوب استان را رصد می کنند، خاطرنشان کرد: شهروندان جنوب استان در صورت مشاهده هر گونه کالای قاچاق یا فاقد شناسه، انبار مشکوک و عرضه کالا بدون فاکتور فروش و... می توانند از طریق تلفن ۱۲۴ یا سامانه www.۱۲۴.ir یا مراجعه حضوری به معاونت بازرسی و نظارت اداره کل صمت جنوب کرمان و در شهرستان ها به ادارات صمت، اقدام نموده تا با متخلفان در چارچوب قانون برخورد شود./ صمت جنوب کرمان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha