آتش سوزی پمپ بنزین کرمان ختم بخیر شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی کرمان گفت: با اقدام به موقع آتش نشانان کرمانی؛ آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق در یکی از جایگاه عرضه سوخت شهر کرمان، اطفا و از خطرات بعدی جلوگیری شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) و به نقل از آتش نشانی کرمان؛ ابراهیم بابایی گفت: ساعت ۱۳:۵۲ ظهر روز گذشته؛ آتش‌ سوزی یک دستگاه خودروی پیکان حامل سوخت قاچاق در جایگاه عرضه سوخت حضرت امیرالمومنین (ع) شهر کرمان به آتش‌ نشانی اعلام شد و ۱۳:۵۸ اولین دستگاه خودروی آتش‌ نشانی به محل حادثه رسید.

وی افزود: یک دستگاه خودروی پیکان در جایگاه عرضه سوخت حضرت امیرالمومنین (ع) شهر کرمان واقع در بزرگراه امام خمینی(ره) دچار آتش‌سوزی شد، که با حضور به موقع ماموران آتش‌ نشانی خودرویی که طعمه حریق شده بود اطفا شد.

مدیر عامل آتش نشانی کرمان تصریح کرد: خودروی مذکور حامل سوخت قاچاق بود؛ که در صورت عدم حضور و اقدام به موقع آتش‌ نشانان امکان انفجار خودرو و جایگاه عرضه سوخت وجود داشت.

بابایی اظهار داشت: سه دستگاه خودروی آتش‌ نشانی برای اطفای حریق و جلوگیری از آتش‌ سوزی پمپ بنزین به محل حادثه اعزام شدند و در این عملیات حضور داشتند؛ که نخستین خودروی آتش‌ نشانی ساعت ۱۳:۵۸ به محل حادثه رسید و خوشبختانه با اقدام به موقع آتش‌ نشانی این حادثه تلفات و خسارت جانی نداشت.

وی با بیان اینکه؛ جمعیت و حضور مردم در صحنه حادثه که اکثر مشغول فیلم‌ برداری و عکس‌ برداری بودند و همچنین عدم توجه به هشدارها بزرگترین مانع کار آتش‌ نشانان بود، خاطرنشان ساخت: خوشبختانه با تلاش به موقع آتش‌ نشان ۳۰ دقیقه پس از حضور خودروهای آتش نشانی این حریق اطفا شد.

این مقام مسئول با اشاره به حجم بنزین و نزدیک بودن آتش‌ سوزی به جایگاه سوخت، تاکید کرد: اگر سرعت عمل آتش‌ نشانان نبود، امکان سرایت آتش به جایگاه وجود داشت.

آتش سوزی پمپ بنزین کرمان ختم بخیر شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha