تشییع باشکوه شهید آیت الله رئیسی مزد خدمت صادقانه اش بود

استاندار کرمان عنوان‌ کرد: خدمتگزاری سه ساله دولت سیزدهم با محوریت شهید رئیسی یک خدمتگزاری صادقانه و خالصانه بود، که پاسخ آن را در تجمعات میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر و بدرقه ایشان می‌ بینیم.

به گزارش خبرگزاری طبنا از کرمان؛ محمد مهدی فداکار در مراسم بزرگداشت شهادت رئیس جمهور مردمی ایران شهید آیت الله رئیسی، که در محل حسینیه ثارالله کرمان با حضور اقشار مردم و نهادها برگزار شد، با تسلیت شهادت آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان عنوان‌ کرد: سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور مردمی و همراهانشان را تسلیت می‌ گویم، که آسمانی شدند و ما را در غم و اندوه بی پایان باقی گذاشتند.

وی با ابراز امیدواری از اینکه خداوند توفیق خدمت خالصانه و ادامه راه شهدای عزیز را به ما اعطا کند، افزود: آیت‌ الله رئیسی و همراهانشان صادقانه، خالصانه و شب و روز برای مردم و پایداری انقلاب و آرمان‌های نظام تلاش می‌کردند و به شهدا پیوستند.

استاندار کرمان؛ با اشاره به خدمات سه ساله رئیس‌ جمهور و دولت سیزدهم بیان کرد: خدمت ایشان صادقانه و بی‌ منت بود که پاسخ این خدمت صادقانه، اجتماع مردم کشور و حضور میلیونی در تشییع پیکر شهدای خدمت است و تقدیر مردم را نشان می‌ دهد.

فداکار با اشاره به اینکه در دولت مردمی ریل عوض شد و نگاه به آرمان‌ ها تغییر کرد، افزود: شاید مهم‌ تر از خدمات، تغییر گفتمان و نگاه در بدنه اجرایی کشور بود که در دولت سیزدهم به وجود آمد و شهید آیت‌ الله رئیسی حرص و دلسوزی زیاد برای خدمت به مردم داشت.

وی با اشاره به تواضع و فروتنی رئیس‌جمهور شهید اظهار کرد: ایشان تراز خدمت را بالا برد و اخلاص در عمل داشت و وقتی برای خدا صادقانه کار کنی، خدا جبران می‎کند.

استاندار کرمان با بیان اینکه شهید رئیسی به شدت دغدغه مردم محروم را داشت، گفت: در سفر استانی، به محروم‌ترین نقطه استان کرمان رفتیم که شاید بخشدار هم آنجا نرفته بود و رئیس‌ جمهور بعد از آن دیدار موارد را شخصا پیگیری می‌ کرد.

وی اظهار داشت: رئیس جمهور شهیدمان، گفتمان خدمت به مردم‌ را تغییر داد و مهمتر از خدماتی که برای‌ این کشور داشت، تغییر در گفتمان دولت برای خدمتگزاری است.
استاندار کرمان ادامه داد: حریص بودن برای خدمت، دلسوزی زیاد برای مردم، تواضع و فروتنی، احساس صمیمت با ایشان در مراجعه‌ مردمی از بارزترین صفاتی است که می‌ توان برای رئیس جمهور شهید نام برد.
فداکار، اخلاص در عمل را موجب محبوبیت آیت‌ الله رئیسی در قلوب مردم دانست و ابراز داشت: ایشان به شدت از حاشیه‌ ها دوری می‌ کرد، دغدغه اقشار محروم را داشت و در سفرشان به کرمان از محروم‌ ترین‌ نقاط و روستاها بازدید کرد و پیگیر حل مسائل آنان بود.
وی تصریح کرد: دولت سیزدهم و شهید آیت‌ الله رئیسی در سخت‌ ترین شرایط کشور را تحویل گرفت، اما ناامید نشد و کار به جایی رسید؛ که اکنون پروژه‌ های بزرگتری را در حوزه اقتصادی کشور در حال برنامه‌ ریزی داریم.
استاندار کرمان افزود: رشد اقتصادی کشور که به شدت منفی شده بود و میانگین آن در یک دهه به یک درصد رسیده بود؛ با تلاش دولت سیزدهم با محوریت شهید رئیسی به ۴ درصد افزایش یافت.
فداکار بیان کرد: کسری ۵۹ درصدی بودجه‌ کشور در شش ماهه اول دولت سیزدهم کاهش و در نیمه دوم سال ۱۴۰۰ به ۲۰ درصد رسید، همچنین سرعت رشد نقدینگی کشور نیز به نصف رسید.
وی، نگاه جدی به آرمان‌ های انقلاب و شهدا و دفاع مقدس را از اتفاقات مهم فرهنگی دولت سیزدهم برشمرد و اظهار داشت: نگاه سیاسی ایشان در داخل تعامل با همه گروه‌ ها و جریان‌ ها و در بعد خارجی ایستادگی در برابر زیاده‌ خواهی‌ های جهان و بی‌ توجهی به تهدیدهای دشمن بود.
استاندار کرمان ابراز داشت: وابستگی‌ های اقتصادی کشور به مذاکرات برطرف شد، ارتباطات خارجی از نگاه به چند کشور محدود برداشته و عضویت در سازمان‌ های بین‌ المللی حاصل شد.
فداکار با اشاره به اقدام شجاعانه آیت‌ الله رئیسی در حذف ارز ترجیحی و نجات کشور از این بلا؛ بیان کرد: در دولت سیزدهم در حوزه فرهنگی ریل عوض شد و در سیاست داخلی تعامل با همه گروه‌ ها و جریانات سیاسی برای پیشرفت کشور و بی‌ توجهی به تهدید و فشار دشمن موجب بیمه شدن کشور شد.

وی با اشاره به اینکه قبلا اقتصاد کشور به شدت شرطی و به مذاکرات وابسته شده بود که این موارد در دولت سیزدهم رفع شد، تصریح کرد: در حوزه بین‌ الملل ارتباط با همسایگان، عضویت در سازمان‌ های بین‌ المللی و ... نشان می‌ دهد؛ وقتی صادقانه برای مردم خدمت و برای خدا کار کنید، خداوند کار را پیش می‌ برد.

استاندار کرمان با اشاره مجدد به توجه شهید رئیسی به محرومان، بیان داشت: ایشان تاکید به رسیدگی به مناطق محروم جنوب استان را به بنده داشتند و برای نخستین بار در حکم استاندار کرمان توجه به مناطق محروم جنوب ذکر شد.

وی در پایان ضمن قدردانی از ابراز محبت مردم نسبت به خادمان خود و حضور در مراسم شهدای خدمت افزود: حسرتی برای ما شد زیرا قرار بود رئیس جمهور دو هفته دیگر به کرمان بیایند و ۳۵ هزار میلیارد تومان پروژه افتتاح شود.

استاندار کرمان یادآور شد: این جمله را از یاد نبریم؛ وقتی برای خدا کار کنی، خدا موانع را از پیش برداشته و رعب دشمن را از بین می‌ برد.

تشییع باشکوه شهید آیت الله رئیسی مزد خدمت صادقانه اش بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha