کد خبر: 500-دستگاه-تبلت-به-دانش‌آموزان-آذربایجا
۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش، مهین منافی با اشاره به عنایت ویژه دولت جهت رفع نیازهای دانش آموزان مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته، اظهار کرد: در راستای حمایت از دانش‌آموزان کم برخوردار تعداد 500 دستگاه تبلت از سوی مرکز آمار ایران به دانش‌آموزان آذربایجان غربی اهدا شد.

وی تصریح کرد: اقدام مرکز آمار ایران برای تهیه و اهدای این تعداد تبلت، به دانش آموزان کم برخوردار و در راستای تحقق شعار محوری عدالت آموزشی و فرهنگ‌سازی انجام‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 2900 تبلت و موبایل هوشمند توسط انجمن اولیا و مربیان مدارس، خیرین و مشارکت دستگاه‌های دولتی و حمایتی، تهیه و در اختیار دانش‌آموزان استان آذربایجان غربی قرارگرفته است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان، برقراری پیوندهای پررنگ بین نهاد تعلیم و تربیت و سایر دستگاه‌ها، تعاون و همکاری سازمان‌ها و به اشتراک گذاشتن امکانات و هم‌افزایی برای کیفیت‌بخشی آموزشی و پرورشی را از الزامات مدیریت دستگاه تعلیم و تربیت در شرایط کرونایی دانست و افزود: تعداد 528 هزار و 567 دانش‌آموز استان معادل 87.84 درصد در حال حاضر در شبکه آموزشی شاد حضور دارند و آموزش برای 12 درصد باقیمانده دانش‌آموزان استان که به برنامه شاد دسترسی ندارند، از طریق تلویزیون و ارسال درس‌نامه پیگیری می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha