کد خبر: استاندار-خراسان-رضویدولت-تدبیر-و-امید
۱۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۲:۳۹

استاندار خراسان رضوی گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید، نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری سلامت  علیرضا رشیدیان شامگاه پنجشنبه در نشست مشترک اعضای شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش استان که درمرکزآموزشی رفاهی امام علی (ع) برگزارشد، با تقدیر از فعالیت های مثبت صورت گرفته در حوزه آموزش و پرورش استان اظهارکرد: حجم بالای فعالیت در این حوزه و گستردگی کار در این بخش نیاز به همت و تلاش ویژه ای دارد و خوشحالیم که امروز با تلاش فرهنگیان شاهد موفقیت های بسیارخوبی از سوی دانش‌آموزان استان هستیم.

وی در ادامه افزود: برای محقق شدن اهدافی که در حوزه پیشرفت علمی داریم نیاز به حمایت های ویژه ای از بخش تعلیم و تربیت حس می‌شود و خوشبختانه در دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش وجود دارد اگر چه هنوز برای رسیدن به شرایط ایده آل فاصله زیادی وجود دارد.

استاندار خراسان رضوی به تمرکز کلیه دستگاه های اجرایی به موضوع آموزش و پرورش اشاره کرد و بابیان این که در شرایط کنونی موضوع مشهد ۲۰۱۷ فرصت خوبی برای رشد تعلیم و تربیت است، تصریح کرد: امیدواریم با حمایت وزارت آموزش و پرورش که نقش مهمی در این برنامه دارد، شاهد استفاده مطلوب از این ظرفیت برای توسعه گفتمان فرهنگی در بخش های مختلف باشیم.

وی با بیان این که برای محقق شدن پیشرفت علمی استان نیاز به حمایت ویژه وزارت آموزش و پرورش داریم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید و نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha