کد خبر: افتتاح-۷-پروژه-ورزشی-تا-پایان-سال‌جار
۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۱۷
افتتاح ۷ پروژه ورزشی تا پایان سال‌جاری در اردبیل
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت به نقل از اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل سجاد انوشیروانی ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: پیگیر انجام عملیات عمرانی پروژه‌های ورزشی استان هستیم و در نظر داریم تا پایان سال‌جاری حداقل ۷ پروژه ورزشی را به بهره‌برداری برسانیم.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲ پروژه عمرانی در حیطه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل وجود دارد که همه آنها بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که از جمله مهم‌ترین آنها پروژه سالن سرپوشیده دو و میدانی است که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تکمیل پروژه‌های ورزشی را برای استان حیاتی دانست و تصریح کرد: پروژه پیست اسکی فندقلو که یک پروژه توریستی ورزشی به شمار می‌رود تا ۵ ماه آینده به اتمام خواهد رسید و استان اردبیل با دارا بودن این پتانسیل می‌تواند از مسابقات بین‌المللی و کشوری میزبانی کند.

انوشیروانی با اشاره به وضع نامطلوب استادیوم ورزشی علی دایی عنوان کرد: کلیه نواقصات موجود در استادیوم علی دایی در سال ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به شکل کامل رفع شده و این ورزشگاه وارد بازدهی کامل خواهد شد.

وی تاکید کرد: درصدد ایجاد یک امتیاز تیم فوتبال لیگ دوم برای استان اردبیل هستیم که همین راستا سرمایه‌گذار مشخص شده که با ایجاد این تیم کلیه حمایت‌ها از جمله زمین چمن، سالن بدنسازی و کلیه زیرساخت‌های مورد نیاز در اختیار این تیم قرار داده خواهد شد تا دوباره شاهد روزهای خوب فوتبالی در اردبیل باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل، زیرساخت‌های موجود در والیبال اردبیل را یاد آور شد و بیان کرد: به دنبال فعال کردن یک تیم در لیگ‌های پایین والیبال کشور هستیم تا با بهره‌مندی از وجود سالن ورزشی رضازاده شاهد رشد و توسعه والیبال استان باشیم.

انوشیروانی گفت: برگزاری مجمع سالانه سمن‌ها در دستور کار اداره کل قرار دارد و در صدد همسو کردن سمن‌ها با اداره کل هستیم و برنامه‌ریزی مطلوبی نیز برای ادامه فعالیت سمن‌ها در نظر گرفته شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha