کد خبر: برنامه-کمیته-امداد-اصفهان-برای-کنکور-۱
۷ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۱۰
برنامه کمیته امداد اصفهان برای کنکور ۱۴۰۰ / 932 نفر در آستانه کنکور

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،کریم زارع  اظهار داشت: بالغ بر ۱۹ هزار دانش آموز در سراسر استان تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این جمع ۹۳۲ نفر در آستانه کنکور قرار دارند و برای بهره مندی از دوره های آموزشی ویژه کنکور به موسسه طرف قرارداد معرفی شده اند.

وی افزود: به علت شرایط خاص مربوط به همه گیری ویروس کرونا این دوره های آموزشی به صورت مجازی برگزار می شود و هر یک از این دانش آموزان می توانند در کلاسهای نکته و تست ۸ عنوان درسی حاضر شوند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان تاکید کرد: این دوره های آموزشی برای فرزندان مددجویان کاملا رایگان است.

زارع با تاکید بر اینکه موفقیت در آزمون سراسری دانشگاه ها و ورود به رشته های تحصیلی پر تقاضا در شرایط کنونی بدون بهره مندی از آموزش های اضافی میسر نیست، گفت: متاسفانه فراهم کردن این شرایط هزینه زیادی به خانواده ها تحمیل می کند که تامین آن از عهده بسیاری از خانوارهای نیازمند و تحت حمایت کمیته امداد خارج است و امیدواریم با فراهم شدن بستر بهره مندی از آموزش های ویژه کنکور توسط این نهاد، دانش آموزان مستعد تحت حمایت در آزمون سراسری دانشگاه ها بیش از پیش موفق باشند.

مدیرکل کمیته امداد اصفهان گفت: در سال گذشته نیز برنامه هایی برای آماده سازی دانش آموزان کنکوری تحت حمایت اجرا شد که حاصل آن موفقیت ۷۵ نفر از این دانش آموزان در کنکور سراسری و کسب رتبه زیر ۵۰۰۰ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha