کد خبر: برنامه‌های-مدرسه-تلویزیونی-تا-31-اردیب
۲۳ فروردین ۱۴۰۰، ۱۱:۰۰
برنامه‌های مدرسه تلویزیونی تا 31 اردیبهشت ادامه خواهد یافت

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در جلسه ای که با حضور مسئولین و مدیران دست اندرکار تهیه و اجرای مدرسه تلویزیونی برگزار شد؛ ضمن تقدیر از همکاری خوب شبکه آموزش با آموزش و پرورش، از همکاران شهر تهران و آموزگارانی که در این مدت در جهت ارائه خدمات آموزشی مطلوب به دانش آموزان توانسته اند برنامه های با کیفیت و ارزشمندی را تهیه و جلوی دوربین شبکه آموزش ببرند، تشکر و قدردانی کرد.

معاون آموزش ابتدایی اعلام کرد: طبق ارزیابی هایی که در خصوص کیفیت آموزش ها و برنامه های معاونت در مدرسه تلویزیونی از مدیران، همکاران اداری و معلمان صورت گرفته است؛ کیفیت برنامه ها مطلوب ارزیابی شده که این موضوع بسیار با اهمیت و ارزشمند است.

حکیم زاده اظهار کرد: از آنجاکه برخی از کودکان در تکمیل فرآیند آموزش از حمایت و همراهی والدین محروم بودند؛ شایسته است برنامه های مدرسه تلویزیونی به گونه ای طراحی شود که جلسات پایانی برای هر درس به جمع بندی ، دوره و رفع اشکال اختصاص یابد.

وی افزود: مبنا بر این است که پایان کلاس ها 31 اردیبهشت اعلام گردد و رویکرد معلمان نیز به گونه ای باشد که در ده روز آخر، جمع بندی و دوره دروس صورت گیرد.

معاون آموزش ابتدایی در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان تصریح کرد: در نظر داریم با همکاری شبکه آموزش مدرسه مهارتی را با رویکردی آموزشی و در عین حال مفرح و جذاب برای اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان جایگزین آموزش های رسمی کنیم.

حکیم زاده در تشریح مهارت های مورد نظر آموزش و پرورش در مدرسه مهارتی، از آموزش مهارت های پایه زبانی و مهارت های ادب، مسئولیت پذیری و جرات ورزی، آموزش تفکر محاسباتی، سواد یارانه ای و آموزش کدینگ که از آموزش یک الگوریتم ساده برای نوآموزان تا برنامه نویسی برای پایه های بالاتر است؛ نام برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha