کد خبر: تربیت-اجتماعی-دانش-آموزان-اولویت-اص
۱۴ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۲۲
«تربیت اجتماعی دانش آموزان» اولویت اصلی آموزش و پرورش است

وزیر آموزش و پرورش در بازدید از دبستان پسرانه «معلم» ناحیه دو کرمان، با اشاره به این که 90 درصد فرهنگیان کشور ۲ نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند، گفت: تربیت اجتماعی دانش آموزان اولویت اصلی آموزش و پرورش است.

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری با اشاره به دشواری کار فرهنگیان در دوران کرونا گفت: کار معلمان در دوران کرونا دو چندان شده است.

وی با بیان این که در نظام تعلیم و تربیت، تعطیلی مدارس معنایی ندارد و همه باید تلاش کنیم که آموزش به شکل حضوری در مدارس پیگیری شود، تصریح کرد: ستون اصلی نظام تعلیم و تربیت در مدرسه است و همه اهداف ما در مدرسه محقق می شود، ما خادم دانش آموزان و فرهنگیان هستیم، اکنون معلمان در فضای مجازی به سختی کار می کنند، مدارس باید زنده باشند.

وزیر آموزش و پرورش همچنین ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: برای کسانی که عاشق ولایت هستند، ایام فاطمیه ایام خاصی است و امیدواریم شاهد هزاران حاج قاسم در جامعه جهانی باشیم.

شایان ذکر است؛ وزیر آموزش و پرورش در ادامه سفر به کرمان با حضور در دبستان پسرانه معلم ناحیه دو کرمان از کلاس های حضوری این آموزشگاه دیدن کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha