به گزاش طبنا(خبرگزاری سلامت)، ناظم ثبوتی فرماندار هویزه گفت: صبح امروز شهرستان هویزه به خاطر شدت و غلظت دود ناشی از آتشسوزی نیزارهای هورالعظیم در بخش عراق تعطیل شد.
وی با اشاره به اعزام بالگرد برای خاموش کردن آتش درتالاب هور العظیم بیان داشت: همچنان بالگردها در حال اطفای حریق هستند.
علاوه بر این 2 شهرستان حمیدیه و سوسنگرد نیز تعطیل اعلام شدند.
در اعلامیه فرمانداریهای این 3 شهرستان، تمامی بانکها و ادارات این شهرستانها به جز مراکز درمانی و خدماتی تعطیل و نیروهای جمعیت هلال احمر نیز به حالت آماده باش درآمدند.
بخش عراقی تالاب هورالعظیم از حدود 16 روز پیش دچار آتشسوزی وسیع شده و بیش از 16 هزار هکتار از آن را درگیر کرده است.(باشگاه خبرنگاران جوان)
نظر شما