کد خبر: معاون-فرهنگی-لشگر-فاطمیونسوریه-فداکا
۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۵۲

معاون فرهنگی لشگر فاطمیون گفت: سوریه هیچ‌گاه فداکاری‌های گردان فاطمیون را فراموش نخواهد کرد.

 

به گزارش خبرگزاری سلامت  حجت السلام والمسلمین گنابادی‌نژاد در دومین یادواره شهدای لشگر فاطمیون که در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور مسئولان استانی و خانواده شهدا در تالار قدس حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) برگزار شد ابراز کرد: خانواده شهدا ستاره‌های درخشانی هستند که حضورشان موجب عزت، غرور و افتخار میهن و جهان اسلام است.
وی ابراز کرد: امروز کشور و جامعه اسلامی امنیت، آرامش، افتخار خود را مدیون فداکاری‌های رزمندگان در جبهه جهاد و شهدا هستند.


حجت الاسلام گنابادینژاد با بیان اینکه شیعیان کشور افغانستان در تیپ فاطمیون تاکنون افتخارات فراوانی را به ثبت رسانده‌اند، افزود: فرمانده علیرضا توسلی 4 سال قبل به همراه 25 نفر از همراهان به سراغ مسئولان رفتند تا بتوانند راهی برای حضور در سوریه و دفاع از حریم حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه(س) پیدا کنند و این فعالیت‌ها سرآغازی برای تشکیل گردان فاطمیون شد.
وی با بیان اینکه شهید علیرضا توسلی اولین بار نبود که در پی دفاع گام بر می‌داشت، گفت: ابوحامد مرد جهاد و جنگ بود و در دوران دفاع مقدس و مبارزه با طالبان سابقه درخشانی داشت.
رئیس سازمان فرهنگی آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه لشگر فاطمیون امروز صدها شهید و هزاران مجروح را فدای اسلام کردند، اما هیچ گاه سنگر دفاع و مبارزه را خالی نکردند، افزود: بچه‌های گردان فاطمیون در سوریه و عراق شهید شدند تا عزت، شرف و مکتب اهل بیت(ع) جاودانه باقی بماند.


وی با بیان اینکه مسجد فاطمه زهرا(س) در گلشهر مرکز فعالیت فرهنگی لشگر فاطمیون است، بیان کرد: هیئت رزمندگان فاطمیون بیش از 2 سال است که فعالیت خود را در مشهد آغاز کرده است، همچنین پایگاه بسیج فاطمیون هم در این مسجد فعال است تا رزمندگان بتوانند بعد از بازگشت از جبهه نبرد  فعالیت‌های خود را برای دفاع از سنگر ارزشهای شهدا و انقلاب اسلامی ادامه دهند.
لازم به یادآوری است؛ یادواره شهدای لشگر فاطمیون و دومین سالگرد سرداران شهید ابوحامد و فاتح در شب شهادت حضرت زهرا(س) با حضور مسئولان و خانواده این عزیزان در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزارشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha