کد خبر: موشک-سوری-ثابت-کرد-اسرائیل-از-لانه-عنکب
۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۹:۱۱
موشک سوری ثابت کرد اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری سلامت به نقل از العالم،یک فروند موشک از نوع اس آ 5 که برای مقابله با تجاوز جنگنده های صهیونیستی از طرف پدافند سوریه شلیک شده بود ضمن عبور از آسمان فلسطین نزدیک تاسیسات اتمی دیمونا سقوط کرد.

این حادثه سران رژیم صهیونیستی را آشفته کرده و ارتش آن سرگرم تحقیق در این باره است به این دلیل که اعتقاد دارند وقتی یک موشک سرگردان به چنین منطقه استراتژیکی اصابت کرده و چنین انفجاری را باعث شده است، در صورتی که یک فروند موشک دقیق شلیک شود، چه خواهد شد.

از سوی دیگر، اصابت این موشک آبروی سامانه پدافندی گنبد آهنین که عربها برای خرید آن از رژیم صهیونیستی سر و دست می شکنند و حتی سامانه پدافندی پاتریوت که پیشتر توسط موشک های رزمندگان یمنی بی آبرو شده بود را خدشه دار کرده است.

این در حالی است که این حادثه ناتوانی دشمن صهیونیستی از حفاظت از تاسیسات دیمونا را ثابت کرد، تاسیساتی که قلب صنایع هسته ای رژیم صهیونیستی بوده و حتی آمریکا نیز از آنچه در آن می گذرد، اطلاعی ندارد.

این حادثه به صهیونیستها فهماند تا وقتی به دنبال شر باشند، باید پیامدهای آن را نیز بپذیرند، دیروز انفجاری عظیم در تاسیسات ساخت موتور موشکهای بالستیک به نام تومیر روی داد و امروز چیزی نمانده بود تاسیسات هسته ای دیمونا نابود شود، این حوادث ثابت کرد که اسرائیل از لانه عنکبوت سست تر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha