کد خبر: وجود-فرهنگ-کارآمد-جهاد،-رمز-موفقیت-انق
۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۲۳:۱۴
وجود فرهنگ کارآمد جهاد، رمز موفقیت انقلاب اسلامی است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، ارسلان زارع همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در نشست با جمعی از همسران شهدا با تبریک این مناسبت و نیز ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد شهیدان گرانقدر نهضت اسلامی و پیروزی انقلاب بویژه ۶۳ شهید این ایام گیلان افزود: فرزندان این مرز و بوم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل بیت، به رسالت خود در قبال اسلام، انقلاب و ملت ایران عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خداوند به واسطه صبر و ایستادگی‌ خانواده شهدا و ایثارگران امروز به آنان عزت و افتخار داده ، گفت: همه ما به پشتوانه اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) وظیفه داریم از راه شهدا و امام راحل حراست کنیم که امروز مردم با هدایت‌های رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده همان مسیر هستند.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه ملت ایران برای دفاع از انقلاب، دین، فرهنگ، ارزش‌ها و حق‌شان، مثل همان زمان حاضر به فداکاری هستند، اظهار داشت: بی تردید این مردم و بخصوص جوان‌ها در برابر هر مشکل و تهدیدی سینه سپر می کنند.

وی علت سر فرود آوردن دشمنان در برابر ایران را مشاهده روحیه ایستادگی، مقاومت و فداکاری در میان مردم دانست و افزود: ایران اسلامی در برابر بدخواهان و دشمنان، هر زمان که با وحدت و همدلی مردم، ایستادگی و مقاومت کرد ، به پیروزی رسید و موفق شد.

استاندار گیلان، رمز موفقیت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها را وجود فرهنگ کارآمد جهاد در راه خدا عنوان و خاطرنشان کرد: اگر همدلانه در دفاع از آرمان ها ایستادگی کنیم، بسیاری از اهداف محقق خواهد شد و با عبور از موانع پیش رو، شاهد اقتدار روزافزون نظام خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با وجود همه فشارها، آنچه بقای کشور را تضمین می کند تا بتوانیم با سربلندی از مشکلات عبور کنیم، فرهنگ و روحیه ایثارگری است که باید آن را پاس بداریم و برای ترویج و انتقال آن به نسل‌های بعدی تلاش کنیم.

دکتر زارع خانواده معزز شهدا را فجرآفرین عنوان کرد و با بیان اینکه صبر و استقامت این عزیزان ستودنی‌ست، افزود: در شرایط جنگ اقتصادی و اعمال تحریم‌های ظالمانه باید از صبر آنان الگو بگیریم چراکه معتقدم مردم در نهایت میوه شیرین پایداری و استقامت را خواهند چشید.

نماینده عالی دولت در گیلان گفت: از دختران گرانسنگ و عفیف شهدا می خواهیم هیچ‌گاه در پیمودن راه پدر متزلزل نشوید زیرا بانوان و دختران این سرزمین همسران و دختران شهدا را الگوی خود می دانند.

وی با بیان اینکه یکرنگی، دل‌های پاک و دامن‌های عفیف خانواده های معظم شهدا، فضای جامعه را نورانی‌تر خواهد کرد، گفت: در گیلان به اینکه در سطوح مدیریتی استان از خانواده‌های شهدا بهره‌مند شده ایم، افتخار می‌کنیم.

در این نشست صمیمی ، همسران شهدا نظرات خود درباره موضوعات مختلف را بیان داشتند. در خاتمه نیز استاندار گیلان از آنان تقدیر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha