کد خبر: پیروزی-استقلال-مقابل-مس-رفسنجان
۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۰۱
پیروزی استقلال، اولین باخت سپاهان در فصل جدید
به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت تیم فوتبال استقلال  امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت و با دو گل حریف خود را شکست داد تا محمود فکری در نخستین تجربه سرمربیگری خود روی نیمکت استقلال با پیروزی زمین را ترک کند. وریا غفوری (58) و ارسلان مطهری (66) زننده گل‌های استقلال در این بازی بودند.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، وریا غفوری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، هرویه میلیچ (88 محمد دانشگر)، مسعود ریگی، فرشید باقری( 69 شیخ دیاباته)، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قائدی و ارسلان مطهری

ترکیب مس رفسنجان: ناصر سالاری، حامد نورمحمدی، محمد آقاجانپور، عقیل کعبی، رحیم زهیوی( 74 مهرداد آوخ)، فراز امامعلی، قائم اسلامی‌خواه، میثم نقی‌زاده، علیرضا نقی‌زاده( 65 محسن آذرپاد)، مسیح زاهدی و سجاد آشوری( 74 محمد حسین کریم‌زاده)

باخت سپاهان به قلعه نوعی دیگر دیدار تیم‌های فوتبال گل گهر و سپاهان در هفته اول بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز شنبه در سیرجان برگزار شد که طی آن شاگردان امیر قلعه نویی برابر مهمان خود به برتری ۳ بر یک دست یافتند. محمدرضا حسینی در دقیقه 13 زننده تک گل سپاهان بود و سعید صادقی در دقیقه 29، گادوین منشا در دقیقه 55 و  یونس شاکری در دقیقه 58 گل‌های گل‌گهر را به ثمر رساندند. رحمتی با برد شروع کرد دیگر دیدار تیم فوتبال شهر خودرو  در چارچوب هفته اول لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد میزبان ماشین‌سازی تبریز بود و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد. امین قاسمی‌نژاد در نیمه اول در دقایق 12 و 16 موفق شد برای شهرخودرو گلزنی کند. نیمه دوم در حالی که 2 دقیقه از پایان بازی گذشته بود، حسن جعفری با پاس امین قاسمی‌نژاد گل سوم را به ثمر رساند.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha