کد خبر: کشف-نزدیک-به-400-کیلوگرم-تریاک-درتبریز
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۵:۴۵

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،  سردار "حسین عبدی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبني بر اينکه قاچاقچیان مواد مخدر مقادیر زیادی مواد مخدر را از شهرهای شرق کشور تهیه و به آذربایجان شرقی منتقل خواهند کرد، شناسايي و دستگيري سوداگران مرگ در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت اطلاعاتی محل دپو و نگهداری مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در بازرسی از منزل مورد نظر مقدار 397 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 3 متهم در این راستا دستگیر شد.

سردار عبدی اعتیاد به مواد مخدر را منشا بسياري از جرایم دانست و خاطرنشان كرد: از مردم و شهروندان تقاضا داریم اخبار و اطلاعات خود را در زمینه مواد مخدر با شماره های 110 ، 128 و 21826014 به پلیس اعلام بکنند و مطمئن باشند که برخورد پلیس با سوادگران مرگ جدّی و سخت خواهد بود.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر دستور پلیس استان قرار دارد، افزود: از ابتدای سالجاری مقدار یک هزار و 127 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف که این کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 214 درصد افزایش داشته و در این مدت اعضای  3 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و تعداد 1068 فقره پرونده اعم از قاچاقچی، حمل کننده و توزیع کننده مواد مخدر تشکیل و تحویل مراجع قضائی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha